-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Office Management Taken:
- Je houdt de agenda op rolletjes en beantwoordt telefoontjes met flair.
-
CIAUD vzw - Centre d'Information de l'Architecture, de l'Urbanisme et du Design asbl - Informatiecentrum voor Architectuur, Stedebouw en Design vzw - A+ Architecture
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
L'office manager veille à la bonne gestion au quotidien de l'asbl. Sous l'autorité de la direction et en collaboration avec l'équipe, vous veillez...
-
Cohezio
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- Soutenir les services front office afin de leur permettre de traiter les données de manière...
- Parvenir à des définitions et des responsabilités uniques pour chaque données afin d’en uniformiser...
-
Stib/Mivb
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- Vous apportez un support méthodologique aux différents acteurs de projet du département. Vous...
- Vous apportez une guidance méthodologique pratique aux différentes équipes CSO dans les domaines de...
-
AMMONIA EUROPE
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
- Budget management: Track budgets and manage expenses, working closely with the accountant.
- Office Operations: Manage all office operations, overseeing supplies, contracts, and vendor...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
- Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
- Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner
- First person of contact for incoming phone calls
-
Start People
-
Evere
- Durée indéterminée
- Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
- Provide underwriting support to the office manager
-
Start People
-
Evere
- Intérim option contrat fixe
- Provide strategic organisation & development support to Toyota Motor Europe management and PanE...
- Drive the HR agenda in the business and bring business needs on the HR agenda (understand business...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
- het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Smals
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
En tant que Digital Solution Manager Assistant au sein de l’INAMI, vous aidez les Digital Solution Managers à développer une vision ICT cohérente au...
-
Smals
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
En tant que UX Designer-Researcher, votre objectif principal est de concevoir des interfaces conviviales et d’améliorer en permanence l'expérience...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
-
CSD - Centre de Services et d'Aide à Domicile asbl
-
Saint-Gilles
En tant que Responsable du pôle Logistique du groupe CSD/Soins chez Soi (SCS), vous avez la charge d'une équipe de 11 personnes et de la coordination...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
- Greet visitors with professionalism and courtesy
- Answer phone calls and emails, and redirect them as necessary
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of office;
- Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
- You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
- You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)
-
Engel & Völkers Belgium - EV MMC Belgium
-
Uccle
- Durée indéterminée
Gestion des agences : Superviser l'ordre général, les stocks et l'organisation interne.- Support aux agents immobiliers : Assister dans les tâches...
-
Start People
-
Anderlecht
- Intérim option contrat fixe
- Mettre en place, en bonne entente avec la réceptionniste du matin, un accueil professionnel des...
- Assurer la gestion des badges et des accès au bâtiment selon les règles et normes de sécurité en...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Support the sector group manager in management and advocacy activities.
- Assist in strategic engagement on key policy files and with policymakers.
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.