-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist finance and HR in the setup process and welcoming of new employees
- Manage the car fleet
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
- Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Robert Half
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- Vous êtes responsable de la gestion quotidienne du bureau ;
- Vous gérez les salles de réunion et organisez les réunions ;
-
Kinepolis Group Nv
-
Laeken (Bru.)
- Durée indéterminée
D'autre part, vous êtes responsable du pôle billetterie et évèvements:assurer la gestion complète des points de vente billetterie, veillez à la mise...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Have the highest standards of integrity and behavior when working
- Be the public face of the directors you support, and represent them
-
Unique Brussels
-
Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Page Personnel
-
Bruxelles
- Intérim
- Uphold the legal requirements of governing documents, company law (UBO, Board Mandate...)
- Supports and performs administrative requirements for various committees and facilitate the...
-
Start People
-
Bruxelles
- Durée déterminée
- The Assistant provides support to the ISPP team and responds directly to the ISPP Manager
- The Assistant is responsible for the logistic organization of the plenary monthly meetings
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
- Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
- Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
- Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Provide organisational support to colleagues from the unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Acerta
-
Laeken (Bru.)
- Durée indéterminée
- Vous coachez (en termes d'attitude de service), vous coordonnez et vous évaluez les collaborateurs...
- Vous contrôlez, avec les Payroll Advisor Experts, les connaissances des activités payroll au sein...
-
Acerta
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- En tant que people manager, vous visez, avec les team leads et les experts, à éviter les situations...
- En collaboration avec le directeur régional et l'account manager, vous assumez la responsabilité...
-
Smals
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
En tant que Teamleader IT Helpdesk, vous organisez et dirigez une équipe composée d’une dizaine de collaborateurs helpdesk.Vous définissez les...
-
NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
-
Bruxelles
Le département des Marchés Financiers de la Banque Nationale de Belgique (BNB) joue un rôle central dans la mise en œuvre de la politique monétaire...
-
Start People
-
Evere
- Intérim option contrat fixe
- Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
- Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.
-
BeeOdiversity srl/bv
-
Nivelles
- Durée indéterminée
Vous cherchez un emploi qui revêt du sens au sein d'une équipe « fun » et souhaitez contribuer à protéger la biodiversité à l'échelle internationale...
-
Nationale Bank van België
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
- vous êtes la force motrice derrière le renouvellement, l'optimisation, la standardisation et...
- en tant que responsable d'une équipe de huit collaborateurs, vous les motivez et les guidez pour...
-
Start People
-
Evere
- Durée indéterminée
- Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
- Provide underwriting support to the office manager
-
Credendo
-
Bruxelles - Quartier européen
- Durée indéterminée
- Vous rendez compte au Head of Project Management Office et vous travaillez en étroite collaboration...
- Vous êtes la personne de contact clé pour les partenaires du business, vous regroupez les exigences...
As Senior Program Manager you will steer the PMO which supports the SAP transformation core team to implement the new ERP solutions within SNCB in...
-
Radio Télévision Belge de la Communauté française (RTBF)
-
Schaerbeek
Le Project Management Office (PMO) Technologies regroupe notamment les activités de coordination et support de projets, de capacity planning et de...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.