Offres d'emploi office management :   56 jobs

Jobs par e-mail :

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Business Manager

  • Unique Tournai Office
  • Froyennes
  • Durée indéterminée
  • Vous développez une approche commerciale axée sur la croissance tant avec les clients existants que...
  • Vous recherchez activement des opportunités dans votre région et vous en assurez le suivi.

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
  • Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes 
  • Answer main phone line for the four brands and dispatch calls

Consultant de Projet

  • Unique Tournai Office
  • Froyennes
  • Durée indéterminée
  • Vous n’avez pas d'expérience ? Ce n’est pas un problème ! Vous commencez directement à travailler...
  • Au programme : nouveaux environnements, nouvelles cultures d'entreprise, tâches variées, ... Le...

Consultant de Projet

  • Unique Charleroi Office
  • Charleroi
  • Durée indéterminée
  • Vous n’avez pas d'expérience ? Ce n’est pas un problème ! Vous commencez directement à travailler...
  • Au programme : nouveaux environnements, nouvelles cultures d'entreprise, tâches variées, ... Le...

Office Manager & HR Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist finance and HR in the setup process and welcoming of new employees
  • Manage the car fleet

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
  • Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
  • Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Vous êtes responsable de la gestion quotidienne du bureau ;
  • Vous gérez les salles de réunion et organisez les réunions ;

Manager Box Office Amneville

  • Kinepolis Group Nv
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
D'autre part, vous êtes responsable du pôle billetterie et évèvements:assurer la gestion complète des points de vente billetterie, veillez à la mise...

Consultant de Projet

  • Unique Huy
  • Huy
  • Durée indéterminée
  • Vous n’avez pas d'expérience ? Ce n’est pas un problème ! Vous commencez directement à travailler...
  • Au programme : nouveaux environnements, nouvelles cultures d'entreprise, tâches variées, ... Le...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers
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Finance assistant - Real Estate

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Uphold the legal requirements of governing documents, company law (UBO, Board Mandate...)
  • Supports and performs administrative requirements for various committees and facilitate the...

HR Director Assistant

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • The Assistant provides support to the ISPP team and responds directly to the ISPP Manager
  • The Assistant is responsible for the logistic organization of the plenary monthly meetings

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
  • Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
  • Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
  • Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

KI Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Provide organisational support to colleagues from the unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...

Business Manager

  • Overhead
  • Tournai
  • Durée indéterminée
  • Vous développez une approche commerciale axée sur la croissance tant avec les clients existants que...
  • Vous recherchez activement des opportunités dans votre région et vous en assurez le suivi.

Teamleader Payroll secrétariat social

  • Acerta
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous coachez (en termes d'attitude de service), vous coordonnez et vous évaluez les collaborateurs...
  • Vous contrôlez, avec les Payroll Advisor Experts, les connaissances des activités payroll au sein...

Directeur de bureau Bruxelles

  • Acerta
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • En tant que people manager, vous visez, avec les team leads et les experts, à éviter les situations...
  • En collaboration avec le directeur régional et l'account manager, vous assumez la responsabilité...

Team Leader IT Helpdesk

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
En tant que Teamleader IT Helpdesk, vous organisez et dirigez une équipe composée d’une dizaine de collaborateurs helpdesk.Vous définissez les...

Office Manager

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
Le département des Marchés Financiers de la Banque Nationale de Belgique (BNB) joue un rôle central dans la mise en œuvre de la politique monétaire...

Executive assistant

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
  • Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.

Responsable Administration/RH et assistant.e de direction

  • BeeOdiversity srl/bv
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
Vous cherchez un emploi qui revêt du sens au sein d'une équipe « fun » et souhaitez contribuer à protéger la biodiversité à l'échelle internationale...
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