Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   51 jobs

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Assistent:in

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
• Persönliche Assistenz der Handelsrätin – Korrespondenz und Terminkoordination auf Deutsch, Niederländisch, Englisch und idealerweise auch...

Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gestion des boîtes de réception: Gérer la boîte de réception générale, les commandes de gadgets et...
  • Tâches administratives générales: Organiser des réunions, commander du matériel de bureau, traiter...

Responsable Admin. & Finance - Secteur Non-Marchand - BXL

  • Michael Page
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Clôture mensuelle et annuelle (BEGAAP)
  • Préparation des budgets et révisions périodiques

Assistant(e) de haut niveau pour le Directeur médical de la Clinique Saint-Jean 1000 Bruxelles

  • CLINIQUE SAINT-JEAN
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Plan cafétéria
    • Allocation familiale complémentaire
  • Fournir un soutien sans faille dans un environnement dynamique
  • Assumer vos responsabilités en gérant efficacement votre temps pour respecter les délais

Assistant(e) de direction

  • Claeys & Engels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
  • Gestion de l'agenda et suivi des délais;
  • Gestion des e-mails internes et externes et échange de lettres;Premier contact téléphonique avec...

Employé(e) administratif(ve)

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion du courrier entrant et sortant.
  • Gestion des agendas, des appels téléphoniques et organisation des réunions.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Meeting Coordinator and Front Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities•    First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;•    Coordinate...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

ANG/FR Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of  office;
  • Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Gestionnaire de dossiers

  • Client of Manpower
  • Saint-Gilles
  • Intérim option contrat fixe
  • Ouvrir et gérer des dossier
  • Assurer la relation clientèle ainsi que le suivi administratif

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
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Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Administrative Officer

  • Unique Brussels
  • Jette
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Manage the overall administrative processing of files.
  • Ensure close project monitoring and maintain effective internal communication.

Assistant(e) de Direction

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Encodeur

  • Client of Manpower
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Le travail consiste à relever les prix dans différents magasins en région de Bruxelles.
  • Les relevés sont effectués en scannant des articles à l’aide d’un outil fourni par l’entreprise,...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Assistant(e) de Direction

  • Unique BXL Urban
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Délégué(e) commercial(e)

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...
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Unique Brussels

Administrative assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
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International company in the heart of Brussels.

Administrative assistant

Description de la fonction

MISSIONS



The incumbent will be responsible for the administrative management of the Office, assisting the Director and her deputy, participating in the activities of the Office and in communication activities.





His/her tasks are the following:



Organise and ensure the smooth operational running of the Representation




  • Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of  office;

  • Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;

  • Reception of visitors and telephone reception, mail processing;

  • Organises the filing and archiving of the various administrative documents and once a year organises their destruction.



Assists the team in its activities




  • Organisation of staff travel and management of expenses;

  • Follow-up of the agenda of the Director

  • Helping with the preparation of files and possibly meetings;

  • Assisting with correspondence, producing mailings.



Participates in the implementation of communication actions




  • Produces bi-monthly press reviews on European themes related to postal issues ;

  • Participates in the production and distribution of the Representation's newsletter ;

  • Ensures the presence of the Office on social media;

  • Participates in the organisation of public relations events.

Profil

TRAINING




  • Training in secretarial or administrative management or equivalent

  • First experience in a similar position or in an administrative role is desired



KNOW-HOW




  • Very good command of office automation and computer tools (Pack Office /Outlook / Office 365)

  • Ability to use internal management applications

  • Knowledge of management and administration

  • Written and spoken French  and knowledge of English

  • Knowledge and use of social networks



SKILLS & COMPETENCIES




  • Initiative and autonomy are necessary to work in a small structure;

  • Rigour and good organisation;

  • Sense of contact to communicate with external interlocutors

  • Discretion and respect for the confidentiality of information handled;

     

Offre

  • De € 3.000 à € 3.500 par mois

  • Fixed term contract

  • Attractive salary and fringe benefits (between 3000 and 3500 euros gross per month)

  • Full time 

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

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