Offres d'emploi Ressources humaines »  Assistant / administrateur RH - Bruxelles :   8 jobs

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HR Administrator dans une grande entreprise belge

  • Page Personnel
  • Evere
  • Gestion de la création et de l'arrêt des contrats pour les employés
  • Point de contact pour tous les employés et plus particulièrement les managers des restaurants

HR Talent Officer

  • I-City
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
Recrutement & Mobilité interne :Vous pilotez le processus de sélection, de l'identification des talents à l'onboarding. Vous rédigez des offres...

HR Officer 3/5 ou 4/5

  • Home Invest
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Prendre en charge le soutien administratif des dossiers du personnel et des documents sociaux y...
  • Etre le premier point de contact des collaborateurs en ce qui concerne la rémunération,...

Administrative assistant HRBP & industrial relations

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • Provide strategic organisation & development support to Toyota Motor Europe management and PanE...
  • Drive the HR agenda in the business and bring business needs on the HR agenda (understand business...
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Student RH

  • Asap Belgium
  • Bruxelles
  • Job d'étudiant
À partir de € 25.709 par an
Vous travaillerez en binôme avec un(e) autre étudiant(e). Votre emploi du temps inclura un week-end sur deux ainsi que les jours fériés. Vous devrez...

Collaborateur ‘Services, membres et reporting’

  • ACV-CSC - Algemeen Christelijk Vakverbond van Belgie - Confédération des Syndicats Chrétiens
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
L'équipe Service & Support est à la recherche d'un(e) collègue back-office motivé(e), maîtrisant très bien Excel. Avec votre équipe, vous êtes en...

Support administratif RH

  • Gammes asbl
  • Saint-Gilles
Support administratif - RHBruxelles, België En tant qu'employé de notre société, vous collaborerez avec chaque départment afin de créer et déployer...

Support administratif RH / Administratieve ondersteuning

  • Gammes asbl
  • Saint-Gilles
En tant qu'employé de notre société, vous collaborerez avec chaque départment afin de créer et déployer des produits disruptifs. Venez travailler...
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Start People

Administrative assistant HRBP & industrial relations

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 14 jours sur Jobat.be

Toyota is one of the world’s largest automobile manufacturers and a leading global corporation. Founded in 1937. Toyota now sells vehicles in 170 countries and employs over 350.000 people. Based in Brussels, Belgium, and staffed by 2.700 people and more than 60 nationalities, Toyota Motor Europe (TME) handles the wholesale marketing of Toyota and Lexus vehicles, parts & accessories, and manages Toyota’s European R&D, manufacturing, and engineering operations.



The company is excited to be transforming into a mobility company focusing on bringing even more happiness to our customers through various mobility solutions.

Administrative assistant HRBP & industrial relations

Description de la fonction

Team description: 



The Business Partnering (BP) team is a large and dynamic international team which mission is to:




  • Provide strategic organisation & development support to Toyota Motor Europe management and PanE Affiliates HR teams

  • Drive the HR agenda in the business and bring business needs on the HR agenda (understand business needs to unleash the potential of all employees)

  • Be the key contacts of management and employees for career, development and individual issues



This position will report to the BP Planning Manager and involves taking initiatives, accepting responsibility and handling sensitive information.



Your responsibilities: 




  • You provide efficient administrative support to the whole Team in the implementation and follow-up of various organisation & development processes such as onboarding & offboarding, organisation changes, appraisal, career & development, contracts addenda, reporting, meetings organisation, etc.

  • Champion in BP Operational Excellence and new digital tools, with special focus on maintenance and efficiency improvements to the Team’s information management and processes

  • You act as budget controller (Oracle invoicing, regular budget reporting, etc.) and GDPR champion for the team

  • You manage the team mailboxes and maintain the information on the intranet

  • You actively support the coordination and logistics of key BP and social dialogue meetings & events

Profil

Your profile: 




  • You are graduated of a Bachelor's degree in a related field

  • You are fluent in Dutch and English (Toyota Motor Europe business language) – knowledge of French is an asset

  • You have strong organisation & planning skills and deliver your work in a timely & qualitative manner

  • You have experience in HR office administration & data management 

  • You can design efficient work processes and you are able to standardize and automate processes

  • You are proficient in Office 365 and MS Office (Excel in particular) - experience with PeopleSoft is an asset

  • You can work independently and make proposals to support the team and its customers / stakeholders 

  • You are an accurate, self-driven and efficient teamplayer

Offre

Toyota offers a comprehensive remuneration package, including interesting extra-legal benefits. Toyota provides flexibility to take care of both your career and your personal life by providing hybrid work environment with structural possibility to both work from home & collaborate in the office. 



At Toyota Motor Europe, they are committed to providing equal employment opportunity to all. All recruitment decisions are based on the individual and their qualifications along with the job requirements. The selection process is without regard to nationality, sexual orientation, gender identity or expression, date of birth, religion, ethnicity, disability or other personal characteristics. Toyota do not tolerate harassment or discrimination as our individual experiences and overall diversity is a key strength. Together, let's have the power to make a positive change and go beyond the ordinary.



If you need any specific consideration for the interview process due to disability or any other reason, please let the recruiter know.

 



Contract:



Interim contract (weekly renewed) for min 6 months with option permanent contract



Start date: ASAP



Full time



Hybrid : Toyota Motor Europe Head Office in Evere and possibility for home office.

Information pratique

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

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Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant / administrateur RH".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1060 Saint-Gilles" et "1140 Evere".