Een dynamisch en snelgroeiend IT-consultancy bedrijf dat hoogwaardige IT-diensten levert in Vlaanderen en Brussel. Het bedrijf combineert technische expertise met een mensgerichte aanpak, waarbij persoonlijke groei, een hechte cultuur en een sterke focus op kwaliteit centraal staan. Met een vlakke structuur en een familiegevoel creëren ze een Great Place to Work vol memorabele momenten en betrokkenheid.
Office Manager - Allround takenpakket - Merelbeke
Description de la fonction
- Office management: Je bent verantwoordelijk voor de werking van ons kantoor in Merelbeke en creëert een aangename en inspirerende werkomgeving.
- Personeelsadministratie en payroll: Jij beheert het administratieve proces gedurende de volledige employee life cycle, van payroll tot het boeken van opleidingen.
- Gastvrijheid als prioriteit: Je zorgt voor een warm onthaal van collega's, kandidaten en klanten, en bent het gezicht van ons kantoor.
- Samenwerken met topcollega's: Als lid van het Office Operations team werk je nauw samen aan een vlekkeloze organisatie.
- Een sleutelrol: Met jouw inzet zorg je voor een perfecte balans tussen organisatie en een mensgerichte aanpak.
Profil
- Je beschikt over een bachelor diploma of hebt een gelijkwaardige denkniveau.
- Je hebt reeds een eerste relevante werkervaring in een gelijkaardige rol.
- Je combineert nauwkeurigheid en analytisch inzicht met een menselijke en empathische aanpak.
- Ervaring in algemene ondersteunende administratie is een plus, zoals:
- Personeels- en office administratie.
- Payroll en opvolging van afwezigheden en timesheets.
- Interne communicatie.
- Je hebt een goede kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel, Outlook, etc.).
- Je hebt ervaring met office management taken, zoals:
- Beheer van kantoorbenodigdheden.
- Organiseren en coördineren van kantooractiviteiten.
Offre
- Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamisch team.
- Een aantrekkelijk salarispakket in een aangename werkomgeving.
- Kans op een wagen na een eerste positieve evaluatie.
de