Offres d'emploi Administration - Turnhout :   1 job

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Support PMO | 50% thuiswerk

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kwery

Support PMO | 50% thuiswerk

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 14 jours sur Jobat.be

Onze partner is een toonaangevende HR dienstverlener, met hoofdkantoor in Antwerpen. Vandaag tellen ze een omzet van €30 miljoen en ongeveer 3.000 medewerkers wereldwijd. Je komt terecht in een sterk groeiende en stabiele organisatie met een maatschappelijk belang en een grootschalig team van +- 80 IT'ers.

Momenteel zijn ze op zoek naar een Support PMO!

In deze rol speel je een cruciale rol in het structureren en ondersteunen van diverse interne IT-projecten, waarbij je zorgt voor een vlotte communicatie en nauwkeurige administratie.?

Je wordt betrokken bij projecten van begin tot eind, vanaf het opstellen van de business case tot aan de oplevering. Je coördineert voorbereidingen, beheert projectinformatie en levert regelmatige updates en rapportages. Daarnaast analyseer je processen en draag je bij aan verbeteringen om de efficiëntie binnen de afdeling te verhogen.



Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?

  • Je coördineert de voorbereiding en opvolging van IT-projecten door het plannen van vergaderingen en verzamelen van benodigde informatie.?

  • Je beheert tijdregistratie- en planningstools en levert maandelijkse rapporten over de voortgang en budgetten van lopende projecten.?

  • Je inventariseert, beheert en archiveert alle projectinformatie.?

  • Je analyseert bestaande processen en stelt verbeteringen voor om de efficiëntie te verhogen.?

Support PMO | 50% thuiswerk

Description de la fonction

Onze partner is een toonaangevende HR dienstverlener, met hoofdkantoor in Antwerpen. Vandaag tellen ze een omzet van €30 miljoen en ongeveer 3.000 medewerkers wereldwijd. Je komt terecht in een sterk groeiende en stabiele organisatie met een maatschappelijk belang en een grootschalig team van +- 80 IT'ers.

Momenteel zijn ze op zoek naar een Support PMO!

In deze rol speel je een cruciale rol in het structureren en ondersteunen van diverse interne IT-projecten, waarbij je zorgt voor een vlotte communicatie en nauwkeurige administratie.?

Je wordt betrokken bij projecten van begin tot eind, vanaf het opstellen van de business case tot aan de oplevering. Je coördineert voorbereidingen, beheert projectinformatie en levert regelmatige updates en rapportages. Daarnaast analyseer je processen en draag je bij aan verbeteringen om de efficiëntie binnen de afdeling te verhogen.

Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
  • Je coördineert de voorbereiding en opvolging van IT-projecten door het plannen van vergaderingen en verzamelen van benodigde informatie.?

  • Je beheert tijdregistratie- en planningstools en levert maandelijkse rapporten over de voortgang en budgetten van lopende projecten.?

  • Je inventariseert, beheert en archiveert alle projectinformatie.?

  • Je analyseert bestaande processen en stelt verbeteringen voor om de efficiëntie te verhogen.?

Profil

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.?

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een gevarieerde administratieve functie.?

  • Ervaring in een IT omgeving is een sterke troef; affiniteit met IT is essentieel.?

  • Kennis van MS Office is vereist; ervaring met SharePoint, JIRA en Confluence is een pluspunt.?

Offre

  • De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Assurance groupe
  • Voiture d'entreprise
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Coûts forfaitaires
  • Eco Cheque
  • Travail à domicile
Wat bieden wij jou?

  • Een zeer aantrekkelijk bruto salaris: €3.000 - €4.000 / maand.

  • Daarbovenop kan je nog rekenen op nog mooie extra's zoals: netto-onkostenvergoeding €125, aantrekkelijk bonussysteem (7% op je jaarloon), eindejaarspremie, groeps-en hospitalisatieverzekering met een optie voor gezinsleden,...

  • Keuzevrijheid tussen een premium bedrijfswagen met tankkaart of een mobiliteitsbudget, dit volledig naar eigen behoeften/situatie.

  • Een parking voor de deur in centrum Antwerpen, waar je mee gebruik van mag maken (zelfs in het weekend)!

  • Je zal werken op wandelafstand van het centrum van de bruisende stad Antwerpen met openbaar vervoer over de HQ. Reken maar op leuke afterwork drinks met je collega's of een gezellige lunchpauze in de hipste lunchbars.

  • Je krijgt veel begeleiding on the job en krijgt mooie perspectieven binnen een enthousiast team. Zo blijf je jezelf professioneel challenge!

  • Work en Life blijven in balans, dankzij 32 vakantiedagen, glijtijden en de mogelijkheid tot 50% thuiswerk.

Bekijk zeker ook onze website voor meer vacatures in IT: Afficher le site web

Information pratique

Kwery
Kwery
Afficher le numéro
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Academische Bachelor Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Turnhout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1 emplois à Turnhout dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4710 Lontzen".

Sélectionnez un titre de job