De werkgever is actief in de chemie sector.
Administratief medewerker
Description de la fonction
Onze klant is op zoek naar een allround administratief medewerker die hun assisteert met onderstaande taken:
- Je beantwoordt de binnenkomende telefonie en mailverkeer
- Je ontvangt en verstuurd leveringen (kleine pakketten)
- Je registreert deze in het systeem
- Je controleert afgeleverde materialen op referentienummer, juistheid van hoeveelheden en volledigheid
- Je bereidt de bestellingen voor en verwerkt deze in het ERP systeem
- Je zet de levering klaar van het openstaande order
- Je geeft de zendingen in bij UPS
- Daarnaast voer je andere ad hoc taken uit zoals voorbereiden van offertes, ingeven van bestellingen en opvolging ervan, updaten van mailinglijsten,...
Profil
De werkgever zoekt een persoon die aan volgende talenten voldoet:
- Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands en kan jouw plantrekken in het Frans en Engels
- Diploma is niet nodig ze zoeken een werkwillig en gemotiveerd persoon
- Je werkt zeer nauwkeurig en punctueel
- Je kan goed overweg met de PC
- Kennis van SAP is een pluspunt maar geen must
- Je bent betrouwbaar en discreet
Offre
- Tijdelijke functie tot en met 14/02
- Fulltime (4/5e is geen optie)
- Uurrooster:
Je werkt van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 12u00 en van 12u30 tot 17u00.
Indien je liever een pauze neemt van 1 uur kan dit ook.
- Loon naar ervaring volgens PC 207 cat. 3
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques van €5 per gewerkte dag en woon-werkverkeer vergoeding.
- Opstart? Onmiddellijk
- Sollicitatieproces: 1 gesprek en onmiddellijke opstart mogelijk