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Actief Interim Wavre
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Wavre
Pour l’un de nos clients dans le secteur automobile basé à Wavre, nous recherchons un(e) Assistant(e) polyvalent(e) bilingue FR/NL.Le(a) candidat(e)...
Rejoignez un télé-secrétariat qui s'engage sur un service de qualité. Développez-vous dans une ambiance unique ou le travail d'équipe prime. ...
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Client of Manpower
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Tournai
- Durée indéterminée
En tant qu'Assistant(e) commercial(e) pour l'Allemagne, Vous êtes le premier contact du client concernant l'exécution des conditions contractuelles...
Secrétariat général : - Accueil et gestion des correspondances (courriers, emails). - Gestion de la boîte mail générale et classement. -...
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Unique Marche-en-Famenne
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Bièvre
- Durée déterminée
À partir de € 2.400 par mois
- Gérer le courrier entrant et la boîte mail de manière efficace.
- Assurer le suivi des dossiers administratifs avec les équipes comptables et commerciales.
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...
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Actief Interim Charleroi
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Courcelles
- Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Indépendant, Job d'étudiant
Actief recherche un.e employé.e administratif magasin et atelier.
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
- Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of office;
- Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
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Unique Brussels
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Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
- The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
- The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers