Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   58 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant FR/NL

  • Mont-de-Piété
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Votre manager est le Directeur Général, Benoit, mais vous aidez aussi les autres directeurs.
  • Il a un esprit dynamique et pratique le management positif.

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • overseeing office management, maintaining inventory of office supplies, managing office equipment,...
  • managing relationships with external facilities and maintenance providers, handling subscriptions...

Management Assistant

  • FSMA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Relecture et finalisation de lettres, rapports et notes.
  • Gestion du courrier postal et électronique (enregistrement, dispatching, suivi et classement) et...

Management Assistant | M, F, X | Bruxelles

  • TUC RAIL
  • En face de la gare de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  •  Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
  • Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Your Role as a Management Assistant: In this versatile and proactive role, you will be a key player in the organization, ensuring smooth operations...

TEAM ASSISTANT (4/5 OR Fulltime)

  • EUROPEAN COPPER INSTITUTE
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congé d'ancienneté
  • Provide seamless support by taking ownership of your responsibilities and efficiently managing your...
  • You are the point of contact for all visitors and are fully responsible for the management of the...

Personal Assistant

  • DGpartners BV
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Gestion des agendas, réception des clients, gestion administrative des dossiers , traitement du...
  • Co-gérer et suivre le calendrier des procédures (délais de recours, de dépôt des conclusions,...

Office Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • vous assurerez la gestion des courriers entrants et sortants et veillerez à la bonne gestion de la...
  • vous préparerez les dossiers administratifs et réaliserez des recherches documentaires ;

Secretaresse / Administratief Assistent

  • ASBL Médicis
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Durée indéterminée
  • Ontvangst en begeleiding van patiënten :
  • Patiënten fysiek en telefonisch ontvangen.

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

AGENT CALL CENTER FR/NL

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Eco Cheque
  • Répondre aux appels entrants et traiter les e-mails des clients en français et en néerlandais.
  • Gérer les questions courantes concernant les services de bpost.

Secrétaire Général

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Organiser et animer des réunions, des comités, des groupes de travail (logistique, ordre du jour,...
  • Coordonner et faire le suivi des dossiers concernant des problèmes spécifiques du secteur ;

Executive assistant

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • Act as personal assistant to Vice President (VP) of Sales Business Transformation and divisional...
  • Manage VP and Head of calendars, schedule meetings and appointments

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • · Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices in P2P system
  • · Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Senior Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Management Assistant NL/FR

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Office Management Taken:
  • Je houdt de agenda op rolletjes en beantwoordt telefoontjes met flair.

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
  • Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings 

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Executive assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
  • Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
  • Manage the organization of workshops, meetings and events 

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams  to deliver high-quality services and value...

Technical sales representative Bruxelles

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
  • Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties

Administrative Officer with a Talent for Communication

  • EPF, the European Wood-Based Panels Federation via Search & Selection Antwerp
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
You will play a pivotal role in supporting the overall management and functioning of the office by performing essential administrative duties while...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
  • Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Start People

Executive assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be

Toyota is one of the world’s largest automobile manufacturers and a leading global corporation. Founded in 1937. Toyota now sells vehicles in 170 countries and employs over 350.000 people. Based in Brussels, Belgium, and staffed by 2.700 people and more than 60 nationalities, Toyota Motor Europe (TME) handles the wholesale marketing of Toyota and Lexus vehicles, parts & accessories, and manages Toyota’s European R&D, manufacturing, and engineering operations.



The company is excited to be transforming into a mobility company focusing on bringing even more happiness to our customers through various mobility solutions.

Executive assistant

Description de la fonction

Sales business transformation division within Toyota Motor Europe is looking for an executive/personal assistant



Your responsibilities




  • Act as personal assistant to Vice President (VP) of Sales Business Transformation and divisional assistant of the division.

  • Manage VP and Head of calendars, schedule meetings and appointments

  • Manage VP and Head of travel arrangement & expenses management

  • Produce reports, presentations, and briefs

  • Organize internal and external meetings (hotel, catering, venue, registration process)

  • Follow up on HR processes such as holiday requests, yearly and mid-term performance reviews, onboarding of newcomers 

  • Act as the first point of contact of the division

  • Monitor administrative procedures and provide support

Profil

Your profile




  • You have experience working as Personal/Executive Assistant in an international large scale company

  • Excellent knowledge of the English language (Toyota Motor Europe business language) and mastering a local language is an asset

  • Strong communication skills, both written and oral

  • You have a sound knowledge of the Microsoft Package – Outlook, Teams, Word, Excel, PowerPoint

  • Proactive and able to work & perform under pressure

  • Flexible in handling last minute requests and changes

  • Excellent internal customer attitude & people skills

  • Works well in a team as well as independently

  • Reliable and discrete, able to handle confidential material and information

Offre

Toyota offers a comprehensive remuneration package, including interesting extra-legal benefits. Toyota provides flexibility to take care of both your career and your personal life by providing hybrid work environment with structural possibility to both work from home & collaborate in the office. 



At Toyota Motor Europe, they are committed to providing equal employment opportunity to all. All recruitment decisions are based on the individual and their qualifications along with the job requirements. The selection process is without regard to nationality, sexual orientation, gender identity or expression, date of birth, religion, ethnicity, disability or other personal characteristics. Toyota do not tolerate harassment or discrimination as our individual experiences and overall diversity is a key strength. Together, let's have the power to make a positive change and go beyond the ordinary.



If you need any specific consideration for the interview process due to disability or any other reason, please let the recruiter know.

 



Contract:



Interim contract (weekly renewed) with option permanent contract after 6 months



Start date: ASAP



Full time



Hybrid : Toyota Motor Europe Head Office in Evere (Brussels) and possibility for home office.

Information pratique

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 58 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "4710 Lontzen".