Offres d'emploi supplier - Bruxelles :   47 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Legal Contract Engineer (Freelance)

  • USG Professionals
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
Our client who is active in banking - Brussels -  is looking for a freelance Legal Contract Engineer - DORA, to support her activities. ·       To...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Temp accountant - Brussels - 9 month

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 3.500 à € 4.200 par mois
  • Verification of invoices & expense applications.
  • Input of suppliers' invoices/petty cash/travel expense.

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

ANG/FR Part Time Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
  • Support facility projects;

Receptionist (EN/FR)

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Greet visitors with professionalism and courtesy
  • Answer phone calls and emails, and redirect them as necessary

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
  • Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes 
  • Answer main phone line for the four brands and dispatch calls

AP Accountant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • handle the processing of all purchasing invoices;
  • ensure all supplier invoices comply with legal standards;

Office Manager & HR Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist finance and HR in the setup process and welcoming of new employees
  • Manage the car fleet

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
  • Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...

Assistant Event (h/f)

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
  • In charge of events registration, including confirmation messages, invoices, follow-up on payments...
  • Permanent contacts with the event delegates – “customer experience”

Wheel & Tyre Product Management Specialist

  • Start People
  • Evere
  • Durée déterminée
  • Define strategy to develop tyre and winter complete wheel businesses for assigned NMSCs by grasping...
  • Set performance targets for responsible NMSCs, follow through and assist them to ensure achievement

Event Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
For an internationally renowned client in digital marketing and communications, we are looking for an event assistant for several projects. The Event...

Event Coordinator - English

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • Assist the Manager to deliver virtual, hybrid and face-to-face events from A to Z (design, plan,...
  • Support the on-time delivery of virtual, hybrid and face-to-face events;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'supplier - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
  • Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
  • Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.

Commercial Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Support the commercial manager with the administrative tasks of the sales (SAP follow up, invoices,...
  • Liaise with the clients and follow up their orders, queries and specific needs ;

Administration Officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par mois
  • You will be responsible for managing administrative processes related to registration, declaration,...
  • You will specifically ensure that all membership processes, internal and external, are of an...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
  • Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
  • Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...

Secretary/Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
  • Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
  • Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par an
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...

Accounting and Billing Specialist - Brussel

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 46.337 à € 47.495 par an
  • Produce and review pre-bills for Brussels and other offices, ensuring timely and accurate billing.
  • Respond promptly to billing queries, meet with partners as needed, and prepare backup documentation.

Logistics Administrative Officer

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
En tant que Logistics Administrative Officer, vous êtes responsable de l'organisation de diverses tâches logistiques. Ces tâches comprennent, entre...

Teamlead IT Service Management

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
En tant que Teamlead IT Service Management, vous rejoignez un acteur majeur de la sécurité sociale.Vous êtes responsable de l’IT Service Management...

Trilingual office assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Your responsibilities in this role are as follows:- You will be the company's first point of contact;- You will be responsible for welcoming...

1 GESTIONNAIRE IT (B8.1) (F/H/X)

  • L'Institut Fédéral des Droits Humains (IFDH)
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Travail à domicile
  • Pilotage de la politique TIC de l’Institution et traduction de celle-ci en objectifs opérationnels...
  • Être le point de contact IT de l’IFDH pour les prestataires/contacts externes en matière TIC

Finance & Accounting Specialist

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Input all entries into the general ledger, including insurance technical accounting, staff costs,...
  • Preparation of periodic VAT-declarations.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : supplier à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 47 emplois à Bruxelles dans la catégorie "supplier".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1060 Saint-Gilles" et "1435 Mont-Saint-Guibert".