Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   60 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

MANAGEMENT ASSISTANT (m/f/x)

  • Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Secrétariat : En plus des tâches classiques, tu seras la plume derrière les présentations et...
  • Organisation d’événements : En collaboration avec l’équipe communication, tu organiseras des...

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Experienced Management Assistant

  • Bright Plus International Talents
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
Bright Plus International Talents recherche un Management Assistant pour une Fédération Européenne au coeur des Institutions Européenne.Le Management...

Secrétaire à temps plein

  • Praxislaw
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.550 à € 3.200 par mois
  • Dactylographie sur dictée par dictaphone
  • Gestion administrative des dossiers et suivi de la correspondance

Private Banker Assistant - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
  • Soutenir l'équipe de banquiers privés dans la gestion de leurs portefeuilles clients ;
  • Préparer des rapports financiers et des analyses de marché ;

Trilingual office assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Your responsibilities in this role are as follows:- You will be the company's first point of contact;- You will be responsible for welcoming...

Office Manager (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vous êtes la force motrice derrière le renouvellement, l'optimisation, la standardisation et...
  • en tant que responsable d'une équipe de huit collaborateurs, vous les motivez et les guidez pour...

Management Assistant | M, F, X | Bruxelles

  • TUC RAIL
  • En face de la gare de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  •  Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
  • Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens

Operations Coordinator

  • EMSP - European Multiple Sclerosis Platform
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Provide seamless support to the CEO and the team
  • You are the point of contact for all internal and external stakeholders.

Employé Administratif service Locataire (M/F/X)

  • BinHôme
  • Uccle
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Eco Cheque
    • Formations
  • Accueillir et inscrire les candidats locataires.
  • Assurer l'encodage et la vérification des données administratives.

Assistant(e) de direction

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 4.500 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

English Assistant to the Executive Director/Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

ANG/FR Part Time Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Management Assistant - Coordinator

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company  is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company  is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...

Communication Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Administration, Events and Communications assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
  • Support the team to organise workshops and events,
  • Prepare meetings and events material,

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
  • Support facility projects;

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
  • General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
  • Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
  • Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Administration and Events Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Our client is an European non-profit association. 

The association is composed of a small team with a positive and dynamic work environment. 

Administration and Events Assistant

Description de la fonction

Are you looking for a rewarding job as an Administrative Assistant?

Do you like to organize events? Do you speak English and French ? We have the right job for you! 

We are looking for an Administrative and Events Assistant (m/f/x) for one of our international clients in Brussels. 

As an Administrative and Events Assistant (m/f/x), you will have the following tasks:


  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars, paperwork, answer e-mails..).

  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

  • Maintain accurate records in the membership and contacts database.

  • Support in providing information to potential members and to new members.

  • Support in the organization of workshops, meetings and events (logistics, collaboration with providers, set up of the rooms, preparation of events materials such as name badges, nameplates, online voting…)

  • Attend events in Brussels and, when required, in other European countries.

  • Support in liaising with participants and speakers of events (send invitations, follow up of registrations, welcome desk..

  • Support, when required, in communication campaigns related to the events (e.g. social media).

Profil

The successful candidate for this position of Administrative and Events Assistant (m/f/x) will have the following profile: 


  • Three years of exeprience in a similar role

  • Excellent spoken and written English and good level of French

  • Organised, flexible and open-minded

  • Excellent IT skills including Microsoft Outlook and Windows (Word, Excel, PowerPoint), CRM and collaborative tools

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par mois
For this position of Administrative and Events Assistant (m/f/x), our client offers: 


  • A full-time position

  • Meal vouchers

  • Reimbursement of travel costs

  • The opportunity to work in a dynamic international environment



 
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 60 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "1080 Molenbeek-Saint-Jean".