Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Bruxelles :   27 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Customer Service Officer

  • AlphaCredit
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Pour notre département service clientèle, nous cherchons des collaborateurs pour répondre aux...
  • Lors des appels téléphoniques entrants les clients vous posent des questions liées à leur crédits.

Collaborateur Vente – Cuisines équipées - 32h / Medewerker Verkoop - Keukens - 32u

  • IKEA
  • Brabant flamand
YOUR RESPONSABILITIES - Tu accueilles les clients et les mets à l'aise. Vous leur faites visiter le magasin.  - Tu cherches à connaître les besoins...

Junior Customer Care Advisor

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
The main responsibilities for this job include: * you will provide excellent customer service through building and maintaining friendly and...

Customer Service order-to-cash (M/F/X) - Logistics - Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 4.000 à € 5.000 par mois
  • Manage customer inquiries and provide timely, appropriate solutions.
  • Coordinate with the sales and logistics departments to streamline operations.

Customer Service (M/F/X) - Brussels - Fashion industry

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Vélo en leasing
    • Chèques culture et sports
    • Travail à domicile
  • Follow process from order to cash for your customer to ensure excellent service delivery and...
  • Be the single point of contact for customer inquiries of your region, prevent problems efficiently...

Customer Care Officer - Banque

  • NN
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • En tant que premier point de contact pour nos clients et les collaborateurs d'agences bancaire,...
  • L'orientation client est votre principal atout, tant par téléphone que par e-mail. 

Employé/e Key Account

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
Pour notre partenaire, nous sommes à la recherche d'un profil employé/e Key Account pour un contrat sous statut CDI. Vous serez rattaché(e) au Key...

Customer Service

  • Asap Brussel
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
De € 2.700 à € 3.200 par mois
Pour l'un de nos partenaires, leader mondiale dans le secteur de la mobilité et de la finance, nous cherchons un collaborateur spécialiste des...

Event Customer Care Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
  • Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 
  • Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Customer Care Advisor

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
Votre rôleEn tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société.Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients...

Customer Service Officer

  • Start People
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • En tant que premier point de contact, vous traitez les demandes des clients qui arrivent via nos...
  • Vous assurez un service de qualité à notre clientèle pour tous nos produits (carte revolving, prêt...

Opérateur de service

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Vous répondez à toutes les demandes d'intervention et envoyez (en concertation avec le Service...
  • Vous établissez le planning et concluez les ordres de travail en concertation avec le Contract...

German-speaking Customer Service agent Banking

  • Unique Brussel Customer Care
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Deliver Superior Customer Service in German:
  • Provide high-quality customer service in German, both verbally and in writing; 
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant commercial analytique FR/NL secteur edition

  • Unique Brussel Customer Care
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.900 par mois
  • Assister le Chef Commercial dans l’élaboration et l’exécution d’initiatives de distribution;
  • Gérer et développer des relations avec nos éditeurs, leur fournissant un service de qualité pour...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par an
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Assistant Commercial

  • Tessenderlo Group NV
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
sSous la responsabilité du Directeur des Ventes, vous êtes intégré à l'équipe administrative du siège de VIOLLEAU et travaillez en collaboration...

urs en entretien d’embauche et les questions auxquelles vous ne devez pas répondre

  • WerkCentrale van de Stad Brussel / Maison de l'Emploi de la Ville de Bruxelles
  • Bruxelles
9 questions favorites des recruteurs en entretien d'embauche et les questions auxquelles vous ne devez pas répondreNous ne le répéterons jamais...

Senior Program Manager SAP Transformation

  • Ypto Nv
  • Anderlecht
As Senior Program Manager you will steer the PMO which supports the SAP transformation core team to implement the new ERP solutions within SNCB in...

Les questions en entretien d’embauche

  • Vie Féminine asbl - Mode d'emploi Asbl - Fédération des Services Maternels et Infantils asbl
  • Schaerbeek
Avant de commencer, il est indispensable de connaître les deux clés de la réussite d'un entretien d'embauche.La PRÉPARATION et la SPONTANÉITÉ.Cela...

Foire aux questions

  • Kantar Belgium bv
  • Bruxelles
Vais-je expérimenter différents rôles dans le cadre de mes programmes ? Certains de nos programmes sont rotatifs, tandis que d'autres remplissent un...

Expert Coach Call Intake

  • Touring - Touring Glass
  • Etterbeek
En tant que Expert Coach - Call Intake à la Centrale d'Assistance, vous jouez un rôle essentiel dans l'amélioration de l'expérience client, en étant...

Conseiller Customer Care

  • Luminus SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
Comme collaborateur service clientèle, vous êtes en charge du traitement end-to-end des dossiers clients et du support clients en 2ème ligne...

Private & Wealth Insights & Analytics Strategist Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Votre rôle en tant qu'Insights & Analytics Strategist consiste à guider notre réflexion stratégique, notre développement de produits et notre...

SAP Ariba Source-to-Pay Specialist

  • Ypto Nv
  • Anderlecht
Avec vos collègues, vous assurez le fonctionnement de notre solution SAP Ariba et participez aux projets SAP Ariba en cours.Votre rôle :Vous assurez...

Volontaire Rétablissement et maintien des liens familiaux pour Bruxelles-Capitale

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?Soutenu·e par la responsable d'activités et les autres volontaires, vous contribuez au bon déroulement des...

Chargé de Relation Service Center Belfius Direct Insurance Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
En tant que chargé de relation, vous faites partie d'une équipe d'environ 75 collaborateurs quotidiennement à pied d'œuvre pour répondre aux attentes...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Event Customer Care Coordinator

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
The company  is an independently owned company with headquarters in Geneva, Switzerland and a global presence.

Our +2,500 professionals in 60 offices and 31 countries work with clients across Europe, the Americas, Asia-Pacific, India, the Middle East and Africa.

Our business is founded on the human insight: When people come together magic happens.

 

Event Customer Care Coordinator

Description de la fonction

The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress Organiser).

The tasks of this position include, but are not limited to the following:

 Registration, Travel & Finance – Events

 Coordinate registrations for several events and congresses

Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Participate at the event’s delegate communications (hotel booking and practical information)

Creation of rooming lists as well as follow-up closely with hotel suppliers:

Responsible for registration & travel archiving (GDPR compliant)

On-site registration support

Coordinate invoicing of delegates and follow up with the accounting department for payment reconciliation

Provide financial reports for travel & accommodation on a regular basis

Follow up with invoicing & reporting with the travel agencies

 

Project Management Assistance

 

Assist the Manager on delivering projects & events, speakers and programme management

Provide support the on-time delivery of online or F2F congresses and conferences

Understand and coordinate virtual event platforms, web conferences and live streams

Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

Respect timelines and critical dates and related action items

Manage a specific part of a project (e. g.: hotel, registration, sponsorship, exhibition, abstract, etc.), or an entire project

Work without constant intervention from the Customer Care Manager (manage one-self) & prioritise tasks and projects

Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with  procurement guidelines

Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'

Membership Management Assistance

Be in charge of own projects with regards to Membership Management

Import new records, keep track of new/renewed Members in the membership portal

Set up new membership portals for new clients in the membership portal

Create, update, follow up on invoices in the membership portal

Assist the members in case of any questions/updates

Import new records, keep track of new/updated CEU’s in the membership portal

Set-up, send out of all communication in the membership portal

Abstract and Speaker Management    

Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 

Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and selection processes 

Create and plan speaker communications 

Oversee communication, such as email and social media interactions, with potential speakers. 

Ensure a smooth collaboration between conference secretariat and speakers, providing and collecting all necessary information/deliverables 

Facilitate creation of conference programme by coordinating and centralising speaker and abstract management information to client, account manager, project manager and/or programme manager 

Onsite speaker management 

Post-event evaluation and follow-up with all stakeholders 

 

Communication

Articulate and revise all communication linked to the event (i.e.: participant confirmation, etc.)

Build the registration website according to the given instructions (i.e.: content)



 

Profil



You are a great match if:

 


  • You are eligible to work in the EU

  • You hold a Bachelor or Master’s degree in Business Management, including but not limited to Event, Hospitality, Tourism Management and Corporate communication or other relevant studies

  • You have a minimum of two years’ experience in similar function or relevant industry

  • Your English verbal and written communication skills are excellent; any additional European languages will be a plus 

  • You are assertive, proactive, and client-centric

  • You have an eye for detail and are problem-solving minded

  • You are flexible, agile and committed especially in busy periods

  • You are allowed to travel abroad

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par an
You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 27 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Service clients".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7110 Boussoit" et "4000 Liège".