Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Gestion financière - Bruxelles :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Head of Accounting

  • Conac
  • Bruxelles
  • Freelance, Durée indéterminée, Indépendant
  • entretenir des relations avec les clients, principalement des multinationales et des grands fonds...
  • garder une vue d'ensemble de la comptabilité des différents clients ;

Manager Etudes Economiques

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Travail à domicile
  • Mener des audits financiers approfondis, des analyses de rentabilité et des retours d'expérience.
  • Diriger toutes les activités de modélisation financière et de valorisation pour la planification à...

Chef Comptable

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Travail à domicile
  • Encadrement et direction de l'équipe 
  • Gestion des obligations statutaires et fiscales (TVA, ISOC, transfer pricing)

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Office Manager

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Lobbying sector 

Office Manager

Description de la fonction

General responsibilities:

Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office operations and procedures, in order to ensure the smooth and efficient running of the  office and provide adequate support to the  team, our members and visitors. Key responsibilities:

• Liaise with tenants, suppliers, technical services, building manager; • Maintain and develop our contacts database in MS Access;

• Liaise closely with external IT support staff and provide ad hoc IT in-house support;

• Assist with the organisation of meetings, dinners, receptions and events in Belgium and abroad;

• Organise and follow-up mass mailings;

• Day to day administrative tasks; • Liaise closely with the receptionist to ensure members/visitors/meeting participants receive adequate support at all times;

• Assist the Administration Manager with accounting/personnel matters;

• Partner with the Administration Manager to maintain office policies as necessary;

• Search for and analyse information from various sources, in particular on the internet. 

Profil

Required skills and qualification for the Office Manager

• Minimum 3 to 5 years experience in a similar role after obtaining a bachelor degree;

• Proficiency in English, French and Dutch. A good knowledge of at least one other major European language is welcome; 

• Excellent technical skills, with a proficiency in MS Office and more particularly in Access;

• Good communication skills;

• Excellent organisational skills, able to manage multiple tasks at the same time and attention to detail;

• Able to work on own initiative and solve problems quickly and effectively;

• Positive, professional attitude, solution oriented, and able to remain calm under pressure and keep to tight deadlines;

• Team player, able to build good working relationships with colleagues;

• Discreet, reliable, helpful and flexible;

• Cheerful and approachable. 

Offre

Terms and conditions are competitive, depending on the experience and qualifications of the candidate. 
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion financière à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Gestion financière".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7830 Silly" et "1040 Etterbeek".