Offres d'emploi Administration :   271 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Réceptionnaire Automobile

Technicien d engins agricoles

À partir de € 33.280 par an

Employé administratif

De € 2.200 à € 2.600 par mois

Technicien(ne) support de maintenance

€ 38.480 par an

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

Commercial FR/NL (H/F/X)

Secrétaire de direction bilingue

  • Vivaldis
  • Lontzen
  • Durée indéterminée

Etudiant en Communication

Réceptionniste auto location - Commercial.e interne

Personnal Assistant Expérimenté

Employé Administratif

Executive Assistant

Assistant Gestion de Projet HVAC (bachelor en construction)

Adjoint à la direction

Management Assistant

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Réceptionniste Automobile

Office Manager

Opérateur process (H/F/X)

Opérateur process

Administration Coordinator (m/f/x) - Vilvoorde

Secrétaire de direction

Technicien de maintenance : machine de location

Assistant de direction FR/NL (H/F/X)

Employé polyvalent Management

  • ITZU
  • Eupen
  • Intérim

Receptionnaire automobile

Assistant(e) de direction (FR/NL)

Administrative Assistant EN/FR/NL

De € 2.700 à € 3.000 par mois

PROJECT DELIVERY OFFICER

De € 2.800 à € 2.900 par mois

Secrétaire aide-comptable

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Executive Assistant

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Helan Onafhankelijk ziekenfonds

Facility Officer FMIS

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Helan, helemaal welzijn.

Als welzijnsgroep bieden we onze klanten niet alleen een efficiënt ziekenfonds, maar ook een betaalbare tand- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, vakantiekampen en een gezondheidsshop. Ons geheime wapen? Onze gedreven medewerkers. En we durven hier met z’n allen weleens een tikkeltje anders zijn.

Ben jij een babbelgat, dan is dat bij ons een compliment. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. Ben je een speelvogel, dan ben je voor ons de geknipte jeugdmonitor of kinderbegeleider. Eerder een dwarsligger? Dan zijn we alvast benieuwd naar jouw vernieuwende ideeën.

Je talenten ontplooien en gebruiken om je collega’s en onze klanten vooruit te helpen, dat is wat je bij Helan volop kan doen. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Respectvolle maar ongezouten communicatie, met ruimte voor een vleugje humor: dat is tenslotte helemaal Helan.

Ben jij de enthousiaste teamleader, marketeer, IT-er, klantenbeheerder, zorgkundige, huishoudhulp, begeleider in de kinderopvang, … die we zoeken? Welke job je ook uitoefent, bij ons maak je een verschil in iemands leven. Dat is onze bredere kijk op werk.

Ontdek onze vacatures op Afficher le site web.

Facility Officer FMIS

Description de la fonction

  • Als Facility Officer FMIS ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de FMIS tool.
  • Daarnaast ben je eindverantwoordelijke voor het beheer van het proces m.b.t. de attesteringen en keuringen van onze technische installaties in onze kantoren, kinderdagverblijven, etc.
  • Voor zowel de interne als de externe stakeholders ben je hiervoor het aanspreekpunt.
  • Je organiseert tijdig alle wettelijk verplichte keuringen en attesteringen en je zorgt voor het up-to-date houden van alle relevante documentatie.
  • Je bent in staat om de documenten correct te interpreteren, juiste analyses te durven maken, verbetervoorstellen te doen en deze om te zetten naar concrete acties.

Profil

  • Je hebt een eerste administratieve ervaring binnen een Facilitaire context.
  • Je hebt een goede kennis van de wetgeving rond brandveiligheid.
  • Om je job optimaal uit te oefenen heb je een goede kennis MS Excel nodig (maken van draaitabellen, verticaal zoeken, etc.).
  • Nauwkeurig werken is van cruciaal belang net zoals open en transparante communicatie naar interne en externe stakeholders.
  • Tenslotte werk je heel nauwkeurig en hou je van autonomie in je job.

Offre

  • De € 3.000 à € 3.414 par mois
  • Possibilité de travailler à domicile : 3 jours
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Assurance-invalidité
  • Assurance dentaire
  • Vélo en leasing
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Eco Cheque
  • Plan cafétéria
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Congé d'ancienneté
  • Impact die je écht voelt: je draagt dagelijks samen met jouw collega's - direct of indirect - bij aan meer levenskwaliteit en betaalbare zorg van al onze klanten.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling: we ondersteunen je & leiden je op om jouw plaats te vinden binnen de organisatie, vandaag en morgen, daar waar je jou het beste voelt in jouw job.
  • Een aantrekkelijk salaris dat rekening houdt met relevante ervaring.
  • Een uitgebreid pakket extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis aansluiting voor jou en je gezin bij ons ziekenfonds, extra verzekeringen, ADV-dagen en extralegale vakantiedagen, …).
  • Mogelijkheid tot thuiswerk en flexibele werkuren. Aangezien onze Facility HUB in Gent zit verwachten we dat je op jouw kantoordagen werkt vanuit onze hoofdzetel in Gent.

Information pratique

We verwerken jouw kandidatuur zo snel mogelijk na ontvangst. Mogelijke vervolgstappen?
  • Eerste telefonisch contact
  • Eventuele (online) testen
  • Gesprek met één van onze HR-collega's en de hiring manager
  • Zijn we overtuigd van een échte match? Dan volgt jouw loonvoorstel.
Heb je bijkomende vragen? Contacteer Lore De Buck.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 271 emplois dans la catégorie "Administration", Assistant de gestion / secrétariat, Employé administratif et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".