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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
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Unique Seneffe Technicum
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La Louvière
- Durée déterminée
- Vous fournissez au client la machine qu’il a louée, lui expliquez son fonctionnement et les...
- Vous vérifiez l’état de fonctionnement des machines au retour de la location sur base du document...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
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Unique Brussels
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Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
- To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Unique Brussel Customer Care
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.350 à € 2.700 par mois
- Faire preuve d’empathie et de compétences d’écoute pour bien comprendre les besoins des clients.
- Rassembler soigneusement les informations sur le sinistre du client.
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Unique Tournai Office
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Dottignies
- Intérim option contrat fixe
- Demander et traiter des prix auprès de nos fournisseurs.
- Comparer ces offres dans Excel avec rigueur pour optimiser nos choix d’achats.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
- Gestion du téléphone et des mails
- Gestion des contrats d'assurances vie
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
- Preparation of required documentation;
- Communication with members (e.g. participants, cancellations, reserve lists);
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Unique Verviers
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Dison
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.700 par mois
- Gérer l'administration complète liée aux différentes demandes des propriétaires.
- Assurer un service opérationnel rapide, efficace et complet.
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
- Plan and coordinate events and meetings
- Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
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Unique Namur
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Namur
- Durée indéterminée
- Suivi juridique : Gestion des dossiers de litige (amiable et judiciaire) en marchés publics, droit...
- Communication : Préparation de contenus (réseaux sociaux, affiches, photos, etc.) en collaboration...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée indéterminée
- Piloter et coordonner avec anticipation les agendas.
- Organiser les déplacements
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Unique Marche-en-Famenne
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Beauraing
- Intérim option contrat fixe
- Vous demandez des offres de prix en contactant les fournisseurs.
- Vous gérez les appels téléphoniques en Français et en Anglais.
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
- Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner
- First person of contact for incoming phone calls
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.200 à € 2.300 par mois
- Accueillir les visiteurs avec enthousiasme et professionnalisme
- Répondre aux appels téléphoniques entrants et les rediriger si nécessaire
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
We are looking for an Administrative.Your task as an Administrative assistant :• Keep calendars up to date• Coordinate and support members...
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