Offres d'emploi Administration - 1930 Zaventem, Mol :   165 jobs

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Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams  to deliver high-quality services and value...

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Executive assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
  • Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
  • Manage the organization of workshops, meetings and events 

Agent Administratif

  • Koochooloo bv - Chef Koochooloo
  • Bruxelles
Tu es étudiant(e) dans le domaine du secrétariat/assistanat et tu es à la recherche d'un stage en Belgique ? Cool ! Koochooloo recherche toute...

Assistante de direction et formatrice

  • Koochooloo bv - Chef Koochooloo
  • Bruxelles
Vous rechercherez de nouveaux clients (écoles, associations d'enseignement à domicile) et vous vous associerez aux clients existants en leur...

Administrative assistant Business Strategy (Japanese)

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • General admin support of Business Strategy Division members / Business Strategy Division management
  • Meeting set-up and agenda management

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Chef de chantier - travaux électriques & data - Secteur Pharma

  • Actief Interim Wavre
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion et supervision des chantiers électriques et de data.
  • Coordination des équipes sur site.

Administrative & Property Officer

  • Singapore Embassy in Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
  • We are seeking an Administrative and Property Officer to support the varied administrative...
  • This role involves managing government-owned residences, liaising with vendors for maintenance,...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Employé Administratif h/f

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.300 à € 2.800 par mois
  • Suivi et validation des dossiers de formation en français et en néerlandais pour l'obtention de...
  • Assurer le support administratif des experts (étroite collaboration) - Assurer le support helpdesk...

Gestionnaire en assurances vie

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Gestion du téléphone et des mails 
  • Gestion des contrats d'assurances vie 

Customer Support Medewerker (m/v)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
  • het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;
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Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Work closely with the other members of the Admin Team to ensure the smooth operation of the office
  • Set up meetings to ensure an efficient and professional environment for all clients

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
  • Assist with projects 

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
  • Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
  • Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings 

Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Provide support Innovation Section;
  • Provide front-line customer focused support to Research Development and Innovation Committee;

Administration officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
  • To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

un.e coordinat.eur.rice en matière santé et handicap

  • Gemeente Vorst - La Commune de Forest
  • Forest
Les services des Affaires du citoyen ont pour mission d'accueillir les citoyens et de traiter leurs demandes tout en contribuant à l'amélioration...

2024-164 Secrétaire administratif.ve cellule des admissions CDI

  • CHU Brugmann - UVC Brugmann - CHU Bruxelles
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
Le service des admissions traite chaque jour la majorité des admissions (de jour) sur les différents sites de l'hôpital (Horta et Brien), ainsi que...

Réceptionniste Etudiant.e

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
  • Job d'étudiant
La Coordination Régionale encadre et soutient les actions de secours, d'aide aux personnes vulnérables, de formation aux gestes qui sauvent et de...

Assistant Administratif

  • Equans BeLux SA - Equans Services SA - Fabricom SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Vous assistez l'e´quipe administrative en place dans la gestion des appels te´le´phoniques, des mails, du planning, des commandes fournisseurs et des...

Assistant.e administratif.ve pour la direction Santé et Aide aux Personnes

  • Commission communautaire commune de Bruxelles-Capitale (CCC) - Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie van Brussel-Hoofdstad (GGC) - Vivalis
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
L'assistant administratif donnera un support administratif aux activités de chacun des collaborateurs de la ou des cellules pour laquelle ou...

Volontaire au sein d’un service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
À la Maison Croix-Rouge d'Aubange-Messancy, nous recherchons des volontaires pour renforcer le service de location.Quelle aide pouvez-vous apporter...

Réceptionniste Watermael Boisfort -

  • Sodexo Belgium SA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Gestion du courrier électronique et postal Gestion de l'envoi et réception des colis Gestion des clefs et badges d'accès Organisation des transports...
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