Offres d'emploi billing - Bruxelles :   75 jobs

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Payroll Officer

  • Accent
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Tu seras le premier point de contact pour toutes les questions concernant les calculs de salaires, les documents sociaux, les questions de...

Payroll Officer

  • Accent
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
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Front End / UI Designer for EU Data Act project

  • USG Professionals
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
USG Professionals is looking for 2 Front End / UI Designers for our client in the region of Brussels. This can be both as a USG Project Consultant or...

Infosquare recrute

  • Infosquare bv
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
Dans le cadre d'une croissance très forte, Infosquare recherche une personne motivée, dotée d'une énergie communicative, d'une passion et de l'envie...

Program Manager

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Intérim option contrat fixe
Jusqu'à € 3.000 par mois
  • Oversee Council meeting operations.
  • Ensure Council Members have information and materials required for a valuable Council experience.

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Finance & Accounting Specialist

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Input all entries into the general ledger, including insurance technical accounting, staff costs,...
  • Preparation of periodic VAT-declarations.

Accounting assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par mois
  •  Managing incoming invoices and allocating budgets;
  •  Assisting in the preparation of financial reports;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
  • Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.

Assistant commercial (FR/ENG)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
ADMINISTRATIF:- Suivi de dossiers - Suivi administratif :  rédaction et suivi des contrats- Suivi logistique : organisation des transports,...

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Oversee and maintain the day-to-day operations of the office, ensuring a productive and organised...
  • Coordinate office activities, including managing schedules and meetings.
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Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Office Manager for an European Federation

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
  • Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...

Assistant administratif et comptable

  • Vivaldis
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
En tant qu'Employé Administratif au sein de département d'achat, vous serez en charge de diverses tâches administratives visant à soutenir le bon...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Secrétaire

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Soutien et assistance à une équipe d'avocats
  • Gestion de l'agenda, facturation et tâches associées

Aide comptable

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Assurer la tenue de la comptabilité générale et analytique ;
  • Préparer et vérifier les déclarations fiscales ;

After-sales Service Employee

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • Create return references
  • Prepare credit notes

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Responsable de Pôle Aide à domicile

  • CSD - Centre de Services et d'Aide à Domicile asbl
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
Le Responsable de Pôle a pour objectif général de gérer les équipes de services à domicile sur un territoire donné (calqué sur les bassins du PSSI)...

Operation Manager

  • Equans BeLux SA - Equans Services SA - Fabricom SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Et si vous deveniez le pilier central de projets d'envergure, où la technique rencontre la gestion humaine et financière ? En tant qu'Operation...

Coordinateur/trice Logistique

  • Securitas Technology Belgium - Securitas Technology & Healthcare
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
Gérer l'activité dans le respect des process : lancement des appro, planification des commandes programmes, suivi et maitrise de la couverture des...

Recruitment Support Officer Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Vous cherchez une fonction variée au sein d'une équipe enthousiaste ? Vous voulez vous plonger plus profondément dans l'univers HR et soutenir...

Coordinateur·trice équipe salle et développement clientèle

  • La Ferme nos Pilifs Asbl
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Durée indéterminée
Pour l'Estaminet, notre restaurant convivial, véritable cœur de la Ferme, nous recherchons un·e Coordinateur·rice équipe salle et développement...

Assistance administrative

  • Bureau d'Experts Ph. Deplasse & Associés
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
> Assistance administrativeAssistance administrativePour faire face à la croissance de notre activité, nous sommes à la recherche d'un profil...

Employé.e Administratif.ve & Relation Membres

  • ConsomAction Asbl - Réseau des Professionnels de la ConsomAction Asbl - Zéro Carabistouille
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
Pour compléter son équipe, ConsomAction est à la recherche d'un.e chargé.e administratif.ve & relation membresVous œuvrez au bon déroulement des...
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