Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   45 jobs

Jobs par e-mail :

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Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gestion des boîtes de réception: Gérer la boîte de réception générale, les commandes de gadgets et...
  • Tâches administratives générales: Organiser des réunions, commander du matériel de bureau, traiter...

Assistent:in

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
• Persönliche Assistenz der Handelsrätin – Korrespondenz und Terminkoordination auf Deutsch, Niederländisch, Englisch und idealerweise auch...

Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Assistant(e) de direction

  • Claeys & Engels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
  • Gestion de l'agenda et suivi des délais;
  • Gestion des e-mails internes et externes et échange de lettres;Premier contact téléphonique avec...

Assistant(e) de haut niveau pour le Directeur médical de la Clinique Saint-Jean 1000 Bruxelles

  • CLINIQUE SAINT-JEAN
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Plan cafétéria
    • Allocation familiale complémentaire
  • Fournir un soutien sans faille dans un environnement dynamique
  • Assumer vos responsabilités en gérant efficacement votre temps pour respecter les délais

Assistant administratif Bruxelles - intérim en vue de CDI

  • Accent
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Tu es un(e) as de l’organisation et tu aimes quand ça roule ? Nous cherchons un(e) Assistant(e) Administratif(ve) qui a le sens du détail et l’envie...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Management assistent

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
You are the manager's right hand in the daily execution of his or her tasks. You manage ongoing tasks such as mail and e-mail correspondence – but...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Délégué(e) commercial(e)

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Gestion des différents agendas;
  • Planification et préparation des meetings, en ligne et/ou en présentiel;

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
  • Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
  • Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Receiving, sorting and distributing incoming mail.
  • Receiving and processing electronic mail.

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
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Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities.
  • Assist in strategic engagement on key policy files and with policymakers.

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Meeting Coordinator and Front Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities•    First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;•    Coordinate...

ANG/FR Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...

Assistant(e) de Direction

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Office Manager for an European Federation

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
  • Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);
Trier selon : pertinence - Date
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Unique Brussels

Office Manager

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Our client is an international public affairs agency located in Brussels. 

Office Manager

Description de la fonction

Do you have experience in working as an Office Manager in an international environment? Are you fluent in French and English? We have the right job for you! 



We are looking for an Office Manager (m/f/x) for one of our clients in Brussels. 



As Office Manager (m/f/x), you will have to:




  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office meetings and client visits;

  • Assist with onboarding of new staff;

  • Manage holiday plans and absences;

  • Contribute to website and social media channels;

  • Create content for clients’ websites and social media channels;

  • Handle invoices;

  • Liaise with external accountants to process invoices;

  • Produce expenditure reports;

  • Prepare content for client meetings, seminars and other events;

  • Other tasks: Ad-hoc support to client-related activities.

Profil

The successful candidate will be an experienced professional who demonstrates the following experiences and competencies:




  • Relevant degree

  • At least 2-3 years of working experience in similar positions

  • Full proficiency (writing and speaking) in English and French (an additional language is an asset);

  • Very good IT skills (e.g. command of MS Office, incl. in particular Excel, Powerpoint) Desirable

  • Strong organisational skills

  • Hard-working and flexible

  • Eye to detail; result-orientation

Offre

  • De € 2.500 à € 3.500 par mois

Our client offers: 




  • A part-time position

  • The possibility to start immediately

  • The opportunity to work in an international environment  

  • Salary ranging from 2500€ to 3500€ (full-time salary) based on experience

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

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