Enregistrez cette demande de recherche et recevez les offres d'emploi les plus adaptées dans votre boîte mail.
Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
de
STILL biedt wereldwijd op maat gemaakte, interne logistieke oplossingen en realiseert het slimme samenspel van vorkheftrucks en magazijntechnologie, software, dienstverlening en service.
Het bedrijf bestaat sinds 1920 en groeide in de loop der jaren uit tot een sterk, wereldwijd bekend merk. Tegenwoordig zijn ongeveer 9.000 gekwalificeerde medewerkers van de afdelingen research & development, productie, verkoop en service bezig om te voldoen aan de eisen van klanten over de hele wereld.
STILL is onderdeel van de KION Group, de grootste fabrikant van vorkheftrucks en technische magazijnapparatuur in Europa. Binnen de KION Group geven we met onze sterke merken STILL, Linde en Dematic samen vorm aan de toekomst en behoren we tot de beste in onze branche. Meer dan 41.000 medewerkers in meer dan 100 landen maken deel uit van de wereldwijd actieve KION Group.
Onze cultuur wordt gevormd door de gemeenschappelijke waarden van de KION Group: Integrity, Collaboration, Courage en Excellence.
Waarom kiezen voor Still?
We zijn een financieel gezond bedrijf met een focus op dienstverlening, service, kwaliteit en klantentevredenheid. We hebben een team van 160 medewerkers in Wijnegem, waarvan veel mensen regionaal en dicht bij de klanten werken.
We zijn een grote stabiele organisatie met een familiale sfeer en we willen dat iedereen zich echt thuis voelt bij STILL. We bieden veel uitdaging en je krijgt bij ons de kans om je verder te ontwikkelen door interne doorgroeimogelijkheden.
Je werkt in een mensgerichte omgeving waar er oprechte interesse in en respect voor elkaar is. Jaarlijks organiseren we een tevredenheidsenquête voor onze medewerkers en focussen we op mogelijke verbeterpunten. Er zijn flexibele werkuren en er is mogelijkheid tot Home Office.
We zijn op zoek naar een Regionale Service Manager Key Accounts die snel een volwaardig lid kan worden van ons Sales Team.
Wat ga je doen?
Ben jij een ervaren Service Manager en heb je ervaring in het beheren van Key Accounts?
In deze nieuwe uitdagende en cruciale rol, vorm jij “de brug tussen Sales en Service” en ben je “hét aanspreekpunt voor onze Key Accounts” aangaande Service zaken en oplossingen.
Het doel van jouw functie is het optimaal afstemmen van de kwaliteit, effectiviteit en efficiëntie van onze services op de wensen van onze klanten.
Jouw takenpakket in grote lijnen:
Het team
Je komt terecht in ons gedreven Sales Team van een 20-tal medewerkers en je werkt nauw samen met de nationale Key Accountmanagers (3) en Regionale Service Managers (5).
Je rapporteert aan de Sales Manager Nationale Key Accounts en aan de Sales Manager Belux, die je beiden met plezier zullen opleiden, en die bereid zijn hun rijke kennis met jou te delen. Ze geven je vrijheid en ruimte om zelfstandig te werken, maar zijn er ook als je ondersteuning nodig hebt.
Wat verwachten wij voor deze uitdagende rol?
Voor deze centrale functie is het belangrijk dat je woont op de as Antwerpen/Gent of Brussel/Gent.
Caroline Humblet
Afficher le numéro
de