Offres d'emploi Vente »  Vente »  Vente - service intérieur - Anvers :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Customer Care Key Account medewerker (binnendienst)

  • Kaercher
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Als spilfiguur in onze after-sales communicatie naar professionele klanten (Nederlandstalig en...
  • In samenwerking met de serviceafdeling, ben je verantwoordelijk voor het plannen van pre-delivery...

Commercieel Administratief Medewerker

  • Dierickx Leys Private Bank
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Formations
  • Je ondersteunt onze 4 senior-adviseurs (en bij uitbreiding het hele kantoor) met verschillende...
  • Je staat in voor het administratief beheer van onze klantendossiers;

Vendeur 20h Woluwe

  • VeritasNv
  • Kontich
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Customer Care Key Account medewerker (binnendienst)

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Bij Kärcher werkt een team van 16.000 mensen in 82 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en onderhoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-services.

Customer Care Key Account medewerker (binnendienst)

Description de la fonction

Ben jij een gedreven professional die graag de touwtjes in handen heeft?

Wij zijn op zoek naar een Customer Care Key Account medewerker om onze klantdossiers volledig te beheren. Jouw missie is om ervoor te zorgen dat bestelde goederen tijdig bij onze klanten worden geleverd.

  • Als spilfiguur in onze after-sales communicatie naar professionele klanten (Nederlandstalig en Franstalig), neem je de leiding in het administratieve proces en zorg je voor een vlotte afwikkeling van de dossiers. Samen met het Supply team sta je in voor de opvolging van de bestellingen, waarbij je ervoor zorgt dat alles tijdig en probleemloos verloopt.
  • In samenwerking met de serviceafdeling, ben je verantwoordelijk voor het plannen van pre-delivery inspecties en zorg je voor een nauwkeurige en tijdige transportplanning.
  • Zodra de klant zijn goederen heeft ontvangen, ga je aan de slag met de facturatie.
  • Je werkt in een team van 3 mensen. Tijdens de vakantieperiodes fungeer je hierbij als back-up.
  • Je rapporteert aan de Customer Care Manager.

Profil

  • Je hebt een bachelor opleiding richting bedrijfskunde of communicatie of minstens 2 jaar ervaring in een klantgerichte omgeving.
  • Je bent een echte teamplayer en je werkt pro-actief.
  • Je bent een problem-solver met een hands-on mentaliteit.
  • Kennis van SAP SD, Google Sheets of Excel is mooi meegenomen.
  • je beschikt over een vlotte tweetaligheid Nederlands-Frans in woord en geschrift.

Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
  • Assurance groupe
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Een aantrekkelijk salaris.
  • Wij bevorderen gezondheid en samenhorigheid en streven een WOW balans tussen werk en ontspanning na. Flexibele werktijden en mobiel werken zorgen voor nog meer persoonlijke vrijheid. Bovendien heb je recht op 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen, steeds vrij te kiezen.
  • Wij denken mee aan jouw toekomst en bieden een collectieve groepsverzekering aan, inclusief een gratis hospitalisatieverzekering.
  • Een warme bedrijfscultuur waar je gewoon jezelf kan zijn.
  • Kärchers houden van fun : leuke evenementen georganiseerd door de personeelsvereniging, teambuildings, traktaties en happy hours om samen van te genieten.
  • Kärcher ondersteunt je graag bij jouw individuele ontwikkeling afgestemd op jouw talenten.


So, Wanna WOW with us ?

Wil jij de uitdaging aangaan om onze klanten de beste service te bieden en tegelijkertijd een sleutelrol te spelen in ons intern team? Solliciteer dan nu en word onze nieuwe Internal Key Account Manager!

Together towards a clean world.

Information pratique

Sofie Maes
Afficher le numéro

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Vente - service intérieur à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Anvers dans la catégorie "Vente - service intérieur".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "4000 Liège, 1000 Bruxelles" et "7500 Tournai".