Hobrand BV -actief sinds 1983 - is dé totaalleverancier van hoogwaardige en kwalitatieve brandweermaterialen, reddingsmaterialen, veiligheidsmaterialen en gasdetectiesystemen. Met ons uitgebreide productassortiment en premium merken voorzien wij o.a. brand- en hulpverleningszones, industrieën en overheidsinstanties van professionele uitrusting voor het bestrijden van incidenten, reddingsacties en het beschermen van mens en omgeving. Vanuit onze vestigingen in Schoten en Tiel (Nederland) staan wij met een 40-tal medewerkers klaar voor onze klanten.
Waarom kiezen voor Hobrand?
Hobrand is een stabiele, ambitieuze en snelgroeiende organisatie met een uitstekende reputatie in onze sector. Ons motto: “Alles voor elkaar!” is geen loze belofte en sluit perfect aan bij onze kernwaarden: Veiligheid & Duurzaamheid, Expertise, Teamwork & Openheid, Klantgerichtheid, Efficiency en bovenal Plezier & Lef!
Voor onze afdeling HOBRAND brandmaterialen in Schoten (Antwerpen) zijn wij op zoek naar een enthousiaste Commerciële Binnendienst Medewerker:
Commerciële Binnendienst Medewerker
Description de la fonction
Als commercieel medewerker binnendienst heb jij een spilfunctie binnen ons sales team.
Jij zorgt dat onze klanten beschikken over de middelen waarmee zij hun werk elke dag op een veilige manier kunnen doen (alles wat een brandweerman aanheeft t/m al het materiaal wat in de brandweerwagen ligt).
Hiervoor communiceer je dagelijks met je buitendienst collega’s in Nederland en België, de afdeling inkoop, logistiek en service. Tot jouw klanten behoren zowel de industriële brandweer als de brandweer in de veiligheidsregio’s in Vlaanderen.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
- Verwerken van aanvragen telefonisch en via e-mail. (bijvoorbeeld aanvragen voor straalpijpen, blusschuim of beschermingsmaterialen)
- Klanten telefonisch te woord te staan en adviseren
- Opmaken en proactief opvolgen van offertes
- Verwerken en opvolgen van orders
- Opvolgen, verwerken en up-to-date houden van marktontwikkelingen i.s.m. de buitendienst collega’s.
- Administratief ondersteunen van het sales team & algemeen office management
- Ondersteunen bij de organistatie van beurzen en demo-dagen
Het team
Je komt terecht in een fijn team van een 8-tal collega’s in onze nieuwe vestiging in Schoten. Je werkt dagelijks heel nauw samen met jouw commerciële collega’s in Nederland, die je zullen ondersteunen en opleiden waar nodig.
Je rapporteert aan de Operationeel Manager Jeroen Janssen. Jeroen heeft een informele leiderschapsstijl, en het team waarin je terecht komt, is een zelfsturend team. Binnen het team is een open en dynamische cultuur waarbinnen vertrouwen, autonomie en initiatief aangemoedigd worden.
Successen worden regelmatig samen gevierd en elke jaar organiseren we een leuk personeelsfeest en een feestelijk kerstdiner.
Profil
Wie zoeken we?
Met jouw commerciële en klantgerichte instelling zet jij je in om onze klanten zo optimaal mogelijk te helpen en te ondersteunen. Jij staat de klant op de juiste wijze te woord en weet in het contact met de andere afdelingen ook hun belangen te behartigen. We doen het samen en daarom vinden wij het belangrijk dat je een teamspeler bent. Daarnaast weet jij tussen alle hectiek door het overzicht te behouden en kan je snel schakelen.
- Je hebt een Bachelor denkniveau (Office management, Sales, ...) en hebt een sterke affiniteit met onze sector/techniek
- Je hebt minimum 2 à 4 jaar ervaring in soortgelijke functie
- Je bent klantgericht
- Je werkt nauwkeurig en kwalitatief
- Je bent sterk communicatief spreekt en schrijft zeer vlot Nederlands
- Je hebt een vlotte kennis van Nederlands Engels en Frans
- Je bent sterk PC-vaardig en het bij voorkeur kennis van ERP
Heb je affiniteit hebt met het brandweervak? Dat is dan mooi meegenomen! Ben jij bijvoorbeeld zelf actief bij de vrijwillige brandweer of lijkt het je leuk om dat te gaan doen? Dan begrijp je als geen ander de bijzondere wereld waarin onze klanten actief zijn.
Offre
- Chèques-repas
- Assurance hospitalisation individuelle
- Eco Cheque
Ons aanbod
Wij bieden jou een uitdagende commerciële functie met een internationaal karakter. Als commercieel medewerker binnendienst kun je veel leren en kom je terecht in een organisatie waar teamwork en ontwikkeling voorop staan. Verder hebben wij een opendeuren beleid en een informele sfeer met korte communicatielijnen
- Aantrekkelijk salaris: +/- 3500 euro bruto afhankelijk van jouw ervaring
- 4/5 tewerkstelling is mogelijk!
- Maaltijdcheques € 8/gewerkte dag
- Ecocheques
- Hospitalisatieverzekering
- 20 vakantiedagen + 6 ADV (vrij te kiezen)
- 13de maand conform PC 200
- Sociaal abonnement conform PC 200
De selectieprocedure
Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste telefonische screening.
Zijn we allebei enthousiast, dan maken we een afspraak voor een interview.
Tijdens het eerste gesprek bij HOBRAND, maak je kennis Ingrid - HR Manager en met Jeroen Janssen. Is dit positief, dan volgt er een 2de gesprek in onze vestiging in Tiel en maak je kennis met jouw collega’s.
Hebben we een match, dan volgt er snel een concreet voorstel.
Het hele proces kan rond zijn op minder dan 2 weken!
Information pratique
Caroline Humblet
Afficher le numéro
de