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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
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Unique Brussels
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Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
- Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
- Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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Unique Brussels
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Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
- You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
- You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
- To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
- Gestion du téléphone et des mails
- Gestion des contrats d'assurances vie
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Unique Brussels
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Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
- Vous êtes en contact avec les clients par téléphone et par mail;
- Vous êtes à l'écoute afin de comprendre les besoins et de proposer des un service sur mesure;
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
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Unique BXL Urban
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Evere
- Intérim option contrat fixe
- Gérant les salaires de manière précise et efficace.
- Soutenant administrativement la gestion du personnel.
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Unique Brussel Customer Care
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.350 à € 2.700 par mois
- Faire preuve d’empathie et de compétences d’écoute pour bien comprendre les besoins des clients.
- Rassembler soigneusement les informations sur le sinistre du client.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
You will be integrated to the Supply Chain Department team and your main tasks are:• Maintain excellent relationships with the clients, suppliers and...
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Unique Brussels
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Jette
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.900 par mois
- Se charger du traitement administratif de tous les éléments qui concernent l'administration des...
- Exécuter des formalités légales liées à l'administration des salaires et des appointements.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
- Assist the Events Team in tasks such as guest list management, VIPs welcoming, coordination of...
- Support with the organisation of the onsite registration area and logistics
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...
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Unique Brussels
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Watermael-Boitsfort
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Gestion des événements et de la facturation
- Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
- Preparation of required documentation;
- Communication with members (e.g. participants, cancellations, reserve lists);
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
- Plan and coordinate events and meetings
- Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)
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