Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique »  Administration - Bruxelles :   9 jobs

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Management and logistic assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Ordering and follow up of materials a Lubrizol affiliates in various regions
  • Maintaining safety stocks based on rolling forecast

Sales and logistics assistant

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Plan cafétéria
  • Ensure the complete management of sales, purchase, swap and product transfer contracts in liaison...
  • Act as a point of contact for internal and external staff and customers; 

Backoffice Officer

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
You will be integrated to the Supply Chain Department team and your main tasks are:• Maintain excellent relationships with the clients, suppliers and...

Volontaire logistique

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Saint-Gilles | Accompagner les personnes fragiliséesVolontaire logistiqueQu'est-ce que la logistique?Le réseau des Sections locales permet d'offrir...

Aide logistique

  • Explore.Brussels Asbl
  • Uccle
Explore.Brussels asbl recherche une aide logistique pour la neuvième édition du Brussels Art Nouveau & Art Deco (BANAD) Festival qui aura lieu du 15...
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Volontaire au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Mons
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de...

Volontaire au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de...

Volontaires au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de location, recevoir le montant dû...

Volontaire au sein d’un service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?Vous pourriez être amené·e à assurer les tâches suivantes :assurer la permanence téléphonique et l'accueil pour la...
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Unique Brussels

Backoffice Officer

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be

A leading international client in the hydro-metal sector.

Backoffice Officer

Description de la fonction

You will be integrated to the Supply Chain Department team and your main tasks are:





• Maintain excellent relationships with the clients, suppliers and contractors

• Contractual execution of physical trades in the safest and most cost-effective way

• Accurately process sales invoices as per contractual conditions for daily cargo movements

• Execute file month-end reconciliation processes for your allocated accounts

• Ensure cross-internal department (commercial, finance, operations, etc...) and external (customers, suppliers, logistics, etc...) daily communication required to execute the contract



Key Responsibilities:





• Guarantee a close follow-up on any items related the file’s life from its signature up to their closing by a very good understanding of its key elements such as Incoterms, environmental administration contract drafting, hedge follow-up, logistics terms, …

• Coordinate deliveries from/ to the counterparties

• Arrange logistics (inland and sea) to execute a trade and customs clearance of the cargo when required

• Review Purchase Invoices from counterparties and book them in the corresponding system

Profil



• Bachelor degree, preferably in Supply Chain, Logistics, Business Management or similar

• 3-5 years of relevant experience in customer service with good notions of international trade, logistics and warehousing-terminal activities, preferably in the commodities sector

• We are looking for an effective communicator, fluent in spoken and written in French and English, any other language is an advantage

• You are flexible, multitasking, well organized, respect the deadlines and can work under pressure

• You are a team player, process oriented and demonstrate a continuous improvement mind set and you want to express yourself in an international environment



• You have a good knowledge in road and/or sea freight forwarding operations, transboundary shipments of waste

• You are able to work with MS Office, and ability to operate our in-house software system after training

Offre

  • De € 2.800 à € 3.500 par mois

  • Fixed term contract

  • Attractive salary and extra benefits

  • Located close to the central station

Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

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