Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique »  Administration - Bruxelles :   9 jobs

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Management and logistic assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Ordering and follow up of materials a Lubrizol affiliates in various regions
  • Maintaining safety stocks based on rolling forecast

Sales and logistics assistant

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Plan cafétéria
  • Ensure the complete management of sales, purchase, swap and product transfer contracts in liaison...
  • Act as a point of contact for internal and external staff and customers; 

Backoffice Officer

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
You will be integrated to the Supply Chain Department team and your main tasks are:• Maintain excellent relationships with the clients, suppliers and...

Volontaire logistique

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Saint-Gilles | Accompagner les personnes fragiliséesVolontaire logistiqueQu'est-ce que la logistique?Le réseau des Sections locales permet d'offrir...

Aide logistique

  • Explore.Brussels Asbl
  • Uccle
Explore.Brussels asbl recherche une aide logistique pour la neuvième édition du Brussels Art Nouveau & Art Deco (BANAD) Festival qui aura lieu du 15...
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Volontaire au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Mons
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de...

Volontaire au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de...

Volontaires au sein du Service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
En tant que volontaire SLMP, vous serez amené·e à:procéder à la location du 'petit matériel' (établir le bon de location, recevoir le montant dû...

Volontaire au sein d’un service de location de matériel paramédical

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?Vous pourriez être amené·e à assurer les tâches suivantes :assurer la permanence téléphonique et l'accueil pour la...
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Client of Manpower

Sales and logistics assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 15 jours sur Jobat.be
Would you like to join a company specializing in petrochemical and refining energies? Do you like challenges and want to make your contribution to the energy sector? Then look no further! 



For our client, we are looking for a sales and logistics assistant.

 

Sales and logistics assistant

Description de la fonction

As a Sales and Logistics Assistant, you will be responsible for the following tasks:

  • Ensure the complete management of sales, purchase, swap and product transfer contracts in liaison with the relevant departments: planning operations, monitoring quality inspections, managing the commercial and logistics interface with customers and suppliers...;
  • Act as a point of contact for internal and external staff and customers; 
  • Manage incoming/outgoing product balances and inventories;
  • Organize the transport of goods via various channels: follow safety procedures, manage chartering requests, rail requirements...;
  • Perform administrative tasks such as data management, organization of weekly supply chain meetings and electronic archiving;
  • Monitor contracts and compliance with contractual conditions, while ensuring customer satisfaction and minimizing costs;
  • Be prepared to provide Front Office back-up.

Profil

Do you have the following qualities and skills? Then you're our candidate!

  • You speak perfect French and English; Dutch and German are an asset;
  • You have a bachelor's degree in foreign trade or equivalent experience;
  • You are fluent in SAP and Excel;
  • You are logical, rigorous and a team player;
  • You are flexible and stress-resistant;
  • You are an excellent communicator.

Offre

  • Plan cafétéria
Our client offers: 

  • A 3-month replacement contract starting 07/10/2024;
  • Full-time contract 36 hours/week;
  • A work schedule as follows: 9h-11h15/14h-16h15;
  • A salary taking into account the 4A oil scale and your relevant experience;
  • Access to a company restaurant at a preferential rate for employees;
  • Reimbursement of travel expenses.



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See you soon! 
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Anglais, Français

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Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7181 Arquennes" et "1400 Nivelles".