Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique :   148 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Manager Logistique

  • Elis via Velde
  • Région: Belgique - Localité : Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Elis veut faire du site d'Anderlecht un centre d'excellence et vous y contribuerez de manière significative. Vous tirez le meilleur de l'équipe en...

Purchasing Manager

  • Tiense Suikerraffinaderij
  • Tirlemont
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Check up
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Price Negotiations & Procurement: You will initiate price requests, negotiate contracts, place...
  • Contract Coordination: You will set up new contracts and secure the administration of service...

Facility Manager

  • Oxfam Belgique
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Vous participez à l'élaboration du budget annuel;
  • Vous organisez les travaux en fixant les priorités, assurez le suivi technique et le bon...

Teamleader pour AMP (bpost company) à Asse - contrat à durée indéterminée immédiat

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Vous coachez l’équipe: soutenir, accompagner, motiver, donner du feedback, développer les...
  • Vous leur donnez des instructions de travail claires et vous suivez la productivité de près 

Gestionnaire de dossier Partner Press

  • AMP
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Vous assurez la gestion administrative et le suivi des comptes clients existants grâce à des...
  • Vous êtes responsable de l'administration complète, de A à Z, du portefeuille de clients confiés.

Supply Chain Planning Specialist - Process developer - 36u

  • IKEA
  • Flandre orientale
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • Allocation familiale complémentaire
YOUR RESPONSABILITIESYou will: - Secure and maximize efficiency in unit operations by actively working with simplification of current processes and...

Logistiek Administratief Medewerker

  • Kaercher
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Allocation familiale complémentaire
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • het plannen van goederen en transport,
  • het beheren van master data,

Transport Planner - pour AMP (bpost company) à Anderlecht

  • AMP
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Cette fonction apporte son soutien à les Transport Coordinators au sein de l'équipe de transport,...
  • Pour ce faire, vous travaillez également en étroite collaboration avec vos collègues de l'équipe...

Supply Chain Officer

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous définissez les quantités de matières premières à commander sur la base du calendrier de...
  • Vous gérez les stocks de matières premières de façon à pouvoir mettre en œuvre le plan de...

Teammanager Supply Chain

  • Colruyt Group
  • Hal
  • Durée indéterminée
  • Vous commencez par suivre un programme de formation adapté à votre expérience.
  • Vous dirigez une équipe de 35 collaborateurs et instaurez un climat de respect et de cohésion. Vous...

Assistant Commercial

  • Robert Half
  • Wavre
  • Intérim
  • vous êtes en charge de la gestion des commandes clients, depuis leur réception jusqu'à leur...
  • vous suivez les commandes jusqu'à la livraison chez les clients ;

Export Officer

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Coordinate export activities, including documentation, customs clearance, and cargo consolidation.
  • Communicate effectively with clients, carriers, and agents to ensure timely delivery and resolve...

Employé Logistique Junior

  • Bright Plus Liège
  • Namur
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous organisez et optimisez le planning quotidien des chauffeurs ;
  • Vous veillez au respect de la législation du transport et de la législation sociale ;

Forecast officer (3 month mission)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
Jusqu'à € 4.000 par an
  • Run ad-hoc analysis on actual demand and forecast
  • Propose ideas of improvements on the forecasting processes

Warehouse Support Operator - Pharma (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Receiving, inspecting, and managing inventory, including biohazard products, in a controlled...
  • Ensuring the safe handling of cryo-frozen materials using specialized equipment and PPE.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Logistique' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant de Direction Expérimenté

  • Robert Half
  • Namur
  • Intérim
  • Gestion administrative : Organisation de l'agenda, gestion des réunions, rédaction de comptes...
  • Support médical : Assistance dans la gestion des dossiers médicaux, coordination avec les équipes...

Assistant Logistique

  • Bright Plus Liège
  • Weismes
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous coordonnez le transport pour les filiales de l'entreprise ;
  • Vous organisez les enlèvements et les livraisons de manière optimale ;

Coordinateur logistique

  • Triangle Talent
  • Charleroi
  • Intérim
  • Le suivi des livraison
  • La gestion des stocks et inventaire 

Freelance Supply Chain Officer

  • Bright Plus Liège
  • Hannut
  • Durée indéterminée
  • Vous optimisez la gestion du stock ; 
  • Vous réalisez des études de risques et élaborerez des plans d'actions ;

Employé Logistique débutant

  • Robert Half
  • Nivelles
  • Intérim
  • la gestion de l'organisation des transports et la collaboration avec les partenaires habituels pour...
  • le suivi complet des opérations et la communication des informations aux transporteurs ;

Junior Supply Chain Officer

  • Page Personnel
  • Malines
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Je staat in nauw contact met de transporteurs
  • Je bespreekt de verwachtingen en volgt deze goed op

Employé(e) Logistique

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • vous apportez un support à la planification des transports ;
  • vous assurez le suivi des heures ;

(Junior) Material Planner

  • Page Personnel
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
  • Scheduling the supply of materials/components to meet production requirements and minimum safety...
  • Planing, developing, implementing and evaluating processes for material delivery from supplier to...

Assistant Achat

  • Robert Half
  • Brabant wallon
  • Intérim
  • vous gérez le placement et le suivi des commandes d'achat selon les besoins en stocks et la demande...
  • vous êtes responsable du suivi des livraisons ;

Responsable Approvisionnement et Magasinier

  • TRAM LIEGE MAINTENANCE
  • Crisnée
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Définir la mise en place de la politique d’achat, afin d’optimiser les coûts, la qualité et les...
  • Procéder aux achats de matériaux : pièces de rechange, outils, consommables, …

LOGISTIC OPERATIONS SPECIALIST

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Intérim
De € 1 à € 3.500 par mois
  • Organizing and monitoring all inbound operations for assigned product line
  • Managing and monitoring all logistical operations from purchase order until storage (vessels,...

Gestionnaire de dossiers Export

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • l'utilisation d'un logiciel de gestion ;
  • la responsabilité de la constitution et de la gestion des dossiers export ;

Planner

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • vous apportez un support à la préparation des projets ;
  • vous gérez les autorisations nécessaires avant de pouvoir effectuer un chantier (checkin at work,...

Warehouse employee-Ghent-M/V/X

  • Page Personnel
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 2.896 à € 3.128 par mois
  • Processing of inventory receipts where you will match them to purchase orders.
  • Receiving of biohazard products (blood bags, viral vectors, …) in a controlled temperature...

Teamleader - Warehouse Operations

  • Page Personnel
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Lead and manage a warehouse team to ensure smooth and efficient daily operations.
  • Coordinate and monitor inbound and outbound activities, including shipping, receiving, and...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Supply Chain Planning Specialist - Process developer - 36u

Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
OUR TEAM 
We’re the team behind the scenes that make the IKEA products available to the many people. As a diverse mix of co-workers we use our supply process expertise to balance range and space capacity with forecasting and ordering to provide customers with high availability while minimizing costs. If you’ve wonder who’s responsible for finding effective and efficient ways of picking up the products for our customers, that’s us. We’re passionate about working together to improve the customer experience at IKEA!

Supply Chain Planning Specialist - Process developer - 36u

Description de la fonction

YOUR RESPONSABILITIES
You will: 
- Secure and maximize efficiency in unit operations by actively working with simplification of current processes and system solutions - Guide all stakeholders through all continuous improvements & workmethod initiatives: planning, coordination & follow-up - Compile development needs within and take part in the prioritization and decision making of improvements - Be Lean methodology ambassador in the unit - Organize Lean workshops & trainings for each target group - Report Lean initiatives and improvements towards all stakeholders - Measure, observe, assess standard work via an internal ‘audit’ program - Contribute to different warehouse activities with inputs, ideas and expertise to maximize efficiency and optimize operation - Lead and represent the fulfilment unit in cross functional/cross unit improvement activities - Contribute to secure the agreed availability goals and correct stock structure for the unit. - Securing an excellent commercial planning and execution by actively working together with commercial partners - Enable efficient operations by supporting the supply integration process, co-operating with supply chain partners and securing correct replenishment of the unit 

Profil

WHO YOU ARE 
You have: 
- Result-driven mindset - High organisational skills as well as ability to prioritise and work in a structured way - Flexible approach and openness to change - Change management skills are a must- Collaborative approach and ability to build relationships across the organisation and having influence and personal impact by using strong communication skills - Enthusiastic about teamwork and motivating people - Moderate project management skills - Ability to make things happen with flexibility, speed and simplicity - Ability to apply tactical and operational thinking in analysing business opportunities to initiate changes - Ability to apply analytical and process oriented thinking when acting and propose solutions - Enjoy delivering improvements in a fastpaced and constantly changing omnichannel environment with a customer-centric approach - End-to-end process orientation when acting and proposing solutions - Experience in problem solving and improving processes and ways of working - Passion about logistics and have the ability use your know-how to optimize processes with high quality understanding the financial impact and customer experience - Good understanding of KPIs used for success measures in fulfilment unit - Good knowledge of relevant IT systems solutions- Able to connect in English and the local language of our unit (NL and/or FR) is a must 

Offre

  • Assurance groupe
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
  • Plan cafétéria
  • Allocation familiale complémentaire
APPLY NOW!
At IKEA, we like to give you the space to take control of your own development and growth. We believe in entrepreneurship and initiative and want to make it easy for you. In the first few weeks/months, you will be offered a 5-step development plan to get you started, with enough personal space to create the learning moments you need. 
We offer this structure and a supportive network of colleagues who will make sure you feel comfortable in this situation and give you time to learn, make mistakes and develop. In addition to a competitive remuneration, we offer: 
- Eco-vouchers - End-of-year bonus, holiday pay and sector premiums - An additional allowance if you come by bike - Private leasing of an electric bike, we are happy to give you a boost - Comprehensive hospitalization insurance - A private accidents insurance - Pension savings - A leave savings plan: choose how you want your late/early hours (before 7h and as of 19h) to be paid out: a supplement on your salary or in holiday hours - We also offer extra-legal holidays, seniority holidays and for full-time colleagues 6 extra days off - A canteen where you can eat delicious food at very democratic prices - IKEA Tack! Loyalty reward, an additional deposit into your retirement savings based on our global results and your loyalty to IKEA - ONE IKEA Bonus: an additional bonus based on your shop's results - IKEA Benefits at work: a portal offer you great discount for well-known stores and brands - IKEA staff discount 15% on all your purchases - Team outings & staff parties, because togetherness is very important to us - A nice extra in case of legal cohabitation/marriage/birth/retirements to celebrate these beautiful moments 

Information pratique

Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Logistique ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 148 emplois dans la catégorie "Logistique", Administration, Planification, stock & inventaire, Gestion logistique, Chaîne d'approvisionnement et Gestion d'entrepôt inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5000 Namur, 1000 Bruxelles" et "7700 Mouscron".