Offres d'emploi Vente »  Vente »  Support vente & administration - Bruxelles :   6 jobs

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B2B Sales Assistant

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Vous garantissez le suivi administratif journalier des clients : réponse aux demandes spontanées,...
  • Vous assurez les contacts courants avec tous les clients (gestion et suivi des plaintes et...

Inside Sales

  • VERVLOET
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Assistance et support commercial à l’équipe en place?;
  • Rédaction des devis commerciaux dans Odoo?;

Assistant Administratif

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Mission de veille commerciale - principales tâches :
  • l'identification de nouvelles opportunités pour la société en consultant quotidiennement les sites...

Commerciale Interne

  • Start People
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre aux demandes des clients
  • Promouvoir de nouveaux produits auprès des clients

COMMERCIAL ASSISTANT

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...

Agent/-e Relation client CFC

  • BSH Home Appliances SA/NV - Bosch and Siemens Home Appliances
  • Bruxelles
En tant qu'agent/-e Relation client, tu conseilles et accompagnes les clients pour divers produits et services, tu mènes les entretiens de vente, tu...
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Unique Brussels

COMMERCIAL ASSISTANT

Durée déterminée, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler

Our client is an international company active in the energy sector.

COMMERCIAL ASSISTANT

Description de la fonction

OBJECTIVES: 





Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different 

departments and reflected in the system. 

 

 

A.DUTIES AND RESPONSIBILITIES: 

 

The commercial assistant will perform the following tasks and activities: 

 

1. Commercial tasks. 95 % 





Introduce, review and validate the sales and purchase contracts in SAP based on the sales offers 

Liaise with clients and follow up on their orders, queries and specific needs. 

Follow up on credit lines 

Administration and follow-up of customers in the CRM . 

Introduction and follow up of new clients, address changes, pricing tables, credit lines(factor K) in SAP: 

Introduction, follow up and closing of the customers‘ orders (pedidos) in SAP 

Introduction of documentary instructions in SAP 

Raise and follow up of the necessary price corrections, discounts and volume rebates in SAP 

Raise pro-forma invoices upon request of the customers and for purposes of documentary credits. 

2. Backup function for administration. 5 % 

Support in some generic office support (telephone, mails) together with other staff members 

 

B. CONTACTS 

Internal 





Daily interaction with the commercial staff and participate in all relevant department meetings. 

Regular coordination with the logistic department with regard to delivery and stock issues that may 

affect the customers. 

Regular coordination with the administration department in respect of documentary credits and follow-up 

of orders and shipments. 

 

External 





Liaise with customers and agents. 

Co-ordination of export sales with the sales and logistic departments in Madrid, San Roque and 

Bécancour. 

 

Profil

REQUIREMENTS 

a. basic 



Master degree or equivalent through experience. 

Knowledge of English, basic knowledge of Spanish and any other language is a + 



b. specific 

Cepsa Quimica SAP system. 

Documentary credits. 

Some understanding of logistic operations.

Offre

  • De € 3.000 à € 3.500 par mois

 



An interesting salary adapted to your qualifications and extra legal advantages ;



A position to be filled immediately ;



Possibility to telework ;



 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Anglais

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Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 6 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Support vente & administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4430 Ans" et "4630 Soumagne".