Offres d'emploi Vente »  Vente »  Support vente & administration - Bruxelles :   11 jobs

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Teamleader Technical Contact Center

  • AMP
  • Bruxelles
  • Vous gérez une équipe 3 agents: vous les motivez à atteindre leurs objectifs, vous organisez des...
  • Vous êtes responsable des résultats de votre équipe en termes de productivité, de qualité et...

Inside Sales Support

  • Equans
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • collaborer avec les Business Developers pour créer des offres basées sur les contributions des...
  • rassembler les informations nécessaires pour participer aux appels d'offres

Assistant(e) Commercial(e)

  • Elis
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
-  Vous assistez le Responsable du service ainsi que l’équipe dans les actions visant à fidéliser et développer les clients existants notamment en...

Inside Sales

  • VERVLOET
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Formations
  • Assistance et support commercial à l’équipe en place?;
  • Rédaction des devis commerciaux dans Odoo?;

Assistant Administratif

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Mission de veille commerciale - principales tâches :
  • l'identification de nouvelles opportunités pour la société en consultant quotidiennement les sites...

B2B Sales Assistant

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Vous garantissez le suivi administratif journalier des clients : réponse aux demandes spontanées,...
  • Vous assurez les contacts courants avec tous les clients (gestion et suivi des plaintes et...
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Commercial Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Support the commercial manager with the administrative tasks of the sales (SAP follow up, invoices,...
  • Liaise with the clients and follow up their orders, queries and specific needs ;

COMMERCIAL ASSISTANT

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...

T FT Commercial Assistant E/Es

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...

Operations support

  • Yellowbrick B.V.
  • Schaerbeek
Yellowbrick recherche actuellement un professionnel du support opérationnel pour rejoindre notre équipe. Nous recherchons une personne hautement...

Gestionnaire du service interne des ventes

  • TEDI Distribution srl
  • Anderlecht
Grâce à votre sens de la communication, vous vous occupez d'une correspondance sans faille et êtes le lien entre le siège et les filiales.Vous...
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Unique Brussels

COMMERCIAL ASSISTANT

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Our client is an international company active in the energy sector.

COMMERCIAL ASSISTANT

Description de la fonction

OBJECTIVES: 





Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different 

departments and reflected in the system. 

 

 

A.DUTIES AND RESPONSIBILITIES: 

 

The commercial assistant will perform the following tasks and activities: 

 

1. Commercial tasks. 95 % 





Introduce, review and validate the sales and purchase contracts in SAP based on the sales offers 

Liaise with clients and follow up on their orders, queries and specific needs. 

Follow up on credit lines 

Administration and follow-up of customers in the CRM . 

Introduction and follow up of new clients, address changes, pricing tables, credit lines(factor K) in SAP: 

Introduction, follow up and closing of the customers‘ orders (pedidos) in SAP 

Introduction of documentary instructions in SAP 

Raise and follow up of the necessary price corrections, discounts and volume rebates in SAP 

Raise pro-forma invoices upon request of the customers and for purposes of documentary credits. 

2. Backup function for administration. 5 % 

Support in some generic office support (telephone, mails) together with other staff members 

 

B. CONTACTS 

Internal 





Daily interaction with the commercial staff and participate in all relevant department meetings. 

Regular coordination with the logistic department with regard to delivery and stock issues that may 

affect the customers. 

Regular coordination with the administration department in respect of documentary credits and follow-up 

of orders and shipments. 

 

External 





Liaise with customers and agents. 

Co-ordination of export sales with the sales and logistic departments in Madrid, San Roque and 

Bécancour. 

 

Profil

REQUIREMENTS 

a. basic 



Master degree or equivalent through experience. 

Knowledge of English, basic knowledge of Spanish and any other language is a + 



b. specific 

Cepsa Quimica SAP system. 

Documentary credits. 

Some understanding of logistic operations.

Offre

  • De € 3.000 à € 3.500 par mois

 



An interesting salary adapted to your qualifications and extra legal advantages ;



A position to be filled immediately ;



Possibility to telework ;



 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Anglais

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Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5030 Gembloux" et "1070 Anderlecht".