Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Bruxelles :   70 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Polyvalent Administratif pour Formations

  • Embuild
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Gérer les inscriptions, envoyer et confirmer les différentes formations
  • Tenir à jour la planification avec rigueur

Tarificateur / Gestionnaire de dossiers bilingue (NL/FR) soins à l’étranger

  • De Neutrale Ziekenfondsen - Les Mutualités Neutres
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez les dossiers relatifs aux « Soins urgents à l’étranger » pour nos membres. Ce poste...
  • Vous analysez et déterminez la législation applicable aux dossiers afin de rembourser correctement...

Paralegal - collaborateur administratif

  • Neyrinck & Carrette, Notaires Associés
  • Jette
  • Durée indéterminée, Starter
  • Vous travaillez en collaboration avec les juristes pour la fixation des actes, les formalités de...
  • Etude de deux notaires et d’une vingtaine de collaborateurs 

Collaborateur juridique à temps plein/Licencié en Notariat/Master en Notariat/Candidat notaire (H/F) spécialisé en et/ou ayant un intérêt particulier pour le droit des sociétés

  • Kim Lagae, Notaire
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Gestion autonome de dossiers de sociétés de A à Z
  • Gestion de dossiers de sociétés compliqués en étroite collaboration avec le notaire.

Inspecteur en urbanisme (m/f/x) niv. B à temps plein(CDI)

  • Administration Communale d'Anderlecht
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Inspecter et taxer les établissements Horeca
  • Elaborer et mettre à jour un cadastre des biens susceptibles de causer des nuisances

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Technicien HVAC

  • Actief Interim Wavre
  • Bruxelles
  • Maintenance des bâtiments multitechniques (chauffage – ventilation – climatisation – réfrigération...

Chef de chantier - travaux électriques & data - Secteur Pharma

  • Actief Interim Wavre
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion et supervision des chantiers électriques et de data.
  • Coordination des équipes sur site.

Customer Support Medewerker (m/v)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
  • het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...

Underwriting and claim administrator

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
  • You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...

Administration officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
  • To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...

Assistant administratif

  • Unique Brussels
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Introduction et gestion des données dans le système de l'unité opérationnelle.
  • Suivi du site pour soutenir les chefs de projet.

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Provide support Innovation Section;
  • Provide front-line customer focused support to Research Development and Innovation Committee;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Employé administratif - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Conseiller en Assurances

  • Start People
  • Ixelles
  • Durée déterminée
  • Vous êtes chaque jour en charge de l'accueil par téléphone des clients de l'agence
  • Vous gérez activement les polices (production et sinistres) et êtes capable de répondre aux...

Gestionnaire en assurances vie

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Gestion du téléphone et des mails 
  • Gestion des contrats d'assurances vie 

Administrative assistant DE&I

  • Start People
  • Evere
  • Durée déterminée
  • Sponsorship Program for Gender diversity
  • Employment framework for people with disabilities

Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Administrative Assistant ENG

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
  • Assist with projects 

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Follow up on updates to customer files
  • Manage all mail and emails

Assistant administratif

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
À partir de € 2.500 par mois
  • Assurer le classement des dossiers (Indexation, rangement selon catégories définies et ordre...
  • Répondre aux demandes internes de consultation (retrait/remise de dossiers)

Assistant

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Gestion des événements et de la facturation
  • Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
  • You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Employé Administratif

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
À partir de € 2.700 par mois
  • Administering the management of the department's email inquiries and secretarial tasks.
  • Processing various documents.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Administrative Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
A universal bank, its subsidiaries are present in more than 75 countries. 

 

Administrative Assistant

Description de la fonction

We are looking for an Administrative Assistant to support the Private Bankers and Investment Managers in the day-to-day servicing of clients through processing transactions, resolving account/payment problems and providing all round operational support.

The role will sit in a centralized team reporting to a local manager.



Key Accountabilities


  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including account opening and closing, valuations and other client related documentation, operational account problems. You coordinate marketing events invitations to support Private Bankers

  • You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is obtained in line with AML requirements

  • You take and execute clients’ orders, including but not limited to money market, securities and FX spot transactions; check appropriateness/suitability where required

  • You process and follow-up to completion of all client payment instructions in a professional and timely manner relating to both internal and external requests; including call backs, signature verification, balance checks, instruction input and record keeping; critically assessing the transaction behavior and keeping the RM informed for AML purposes

  • You uphold regulatory and compliance policies / procedures to mitigate risks; ensure that the Bank is protected, including ensure stipulated regulatory requirements needed to perform this role are met (such as CPT requirement, attending anti-money laundering training, etc.)

  • You develop good understanding of the governing regulatory framework, including but not limited to applicable confidentiality/secrecy/data protection regulations and cross border rules where relevant

  • You foster strong working relationships with other key departments in the bank

  • You act within professional, legal and ethical boundaries and guidelines, observing all internal and external compliance regulations and code of ethics and conduct, flagging and managing reputational risks and conflicts issues

Profil

 


  • Strong team player, also able to meet tight deadlines and multi-task

  • Self-motivated and goal orientated or proactive with a ‘can do’ attitude

  • Excellent communication skills and strong interpersonal skills with a flexible approach

  • Able to work in a high paced environment under pressure

  • Meticulous, methodical and concise, with a strong attention to detail

  • Client-oriented and solution-oriented

  • Someone with high service standards and attitude, and an open mindset

  • Eager to contribute to improvement of our processes

  • Fluent (written and oral) in Dutch and French 

  • The position is based in Brussels

Offre


  • Attractive salary 

  • Fringe benefits

  • Company perfectly located

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé administratif à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 70 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Employé administratif".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1050 Ixelles" et "1300 Wavre".