Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Bruxelles :   81 jobs

Jobs par e-mail :

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Tarificateur / Gestionnaire de dossiers bilingue (NL/FR) soins à l’étranger

  • De Neutrale Ziekenfondsen - Les Mutualités Neutres
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez les dossiers relatifs aux « Soins urgents à l’étranger » pour nos membres. Ce poste...
  • Vous analysez et déterminez la législation applicable aux dossiers afin de rembourser correctement...

Collaborateur juridique à temps plein/Licencié en Notariat/Master en Notariat/Candidat notaire (H/F) spécialisé en et/ou ayant un intérêt particulier pour le droit des sociétés

  • Kim Lagae, Notaire
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Gestion autonome de dossiers de sociétés de A à Z
  • Gestion de dossiers de sociétés compliqués en étroite collaboration avec le notaire.

Paralegal - collaborateur administratif

  • Neyrinck & Carrette, Notaires Associés
  • Jette
  • Durée indéterminée, Starter
  • Vous travaillez en collaboration avec les juristes pour la fixation des actes, les formalités de...
  • Etude de deux notaires et d’une vingtaine de collaborateurs 

Inspecteur en urbanisme (m/f/x) niv. B à temps plein(CDI)

  • Administration Communale d'Anderlecht
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Inspecter et taxer les établissements Horeca
  • Elaborer et mettre à jour un cadastre des biens susceptibles de causer des nuisances

Polyvalent Administratif pour Formations

  • Embuild
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Gérer les inscriptions, envoyer et confirmer les différentes formations
  • Tenir à jour la planification avec rigueur

Assistant administratif

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
À partir de € 2.500 par mois
  • Assurer le classement des dossiers (Indexation, rangement selon catégories définies et ordre...
  • Répondre aux demandes internes de consultation (retrait/remise de dossiers)

Customer Support Medewerker (m/v)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
  • het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...

Administrative assistant DE&I

  • Start People
  • Evere
  • Durée déterminée
  • Sponsorship Program for Gender diversity
  • Employment framework for people with disabilities

Technicien HVAC

  • Actief Interim Wavre
  • Bruxelles
  • Maintenance des bâtiments multitechniques (chauffage – ventilation – climatisation – réfrigération...

Chef de chantier - travaux électriques & data - Secteur Pharma

  • Actief Interim Wavre
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion et supervision des chantiers électriques et de data.
  • Coordination des équipes sur site.

Assistant admi FR_/ITALIEN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.600 à € 2.900 par an
Vos missions :Gestion des communications (emails, appels, courrier) en italien et en français.Préparation de documents administratifs et organisation...

Underwriting and claim administrator

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Provide support Innovation Section;
  • Provide front-line customer focused support to Research Development and Innovation Committee;

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Administration officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
  • To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administrative Assistant

  • Unique NARD
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.400 à € 2.900 par mois
  • Nettoyer la base de données existante, en identifiant et rectifiant les informations manquantes ou...

Gestionnaire en assurances vie

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Gestion du téléphone et des mails 
  • Gestion des contrats d'assurances vie 

Administrative Assistant ENG

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Conseiller en Assurances

  • Start People
  • Ixelles
  • Durée déterminée
  • Vous êtes chaque jour en charge de l'accueil par téléphone des clients de l'agence
  • Vous gérez activement les polices (production et sinistres) et êtes capable de répondre aux...

Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
  • You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
  • Assist with projects 

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Follow up on updates to customer files
  • Manage all mail and emails

Assistant

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Gestion des événements et de la facturation
  • Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
  • You assist in the account opening and closing process, ensuring that the proper documentation is...

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.
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Unique Brussels

Administrative Assistant EN

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 7 jours sur Jobat.be
European association in Brussels. 

Administrative Assistant EN

Description de la fonction

We are looking for an Administrative Assistant with over 5 years of experience in administration for our client, an European assocation in Brussels. 

What are your tasks?


  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities

  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

  • Arrange travel plans (flights, hotel reservations etc.).

  • Format documents and send e-mail/letters

  • Assist with the preparation and the formatting of presentations (PowerPoint)

  • Keep our SharePoint up-to-date with meeting materials etc.

  • Keep our contact database up to date

  • Follow up of contracts with external parties and ensure their appropriate recording in the contract database.

  • Collecting and providing all relevant information for internal/external meetings

  • Sending outlook invitations and tracking replies

  • Gathering working documents, preparing meeting folders and checking presentations’ accuracy

  • Organizing Microsoft Teams meetings when relevant

  • Ordering lunches

  • Setting up meeting rooms for calls and face to face meetings

  • Answer phone calls and welcome visitors

  • Participate actively in the life of the Association and in the development of new projects

Profil

Skills & Competences:


  • You possess a degree/diploma/certificate in Administration or relevant

  • At least 5-10 years’ experience in equivalent role in similar organisations in Brussels

  • Past experience of working in an international environment is an asset

  • Excellent spoken and written English is a prerequisite

  • Excellent computer skills (Word, PowerPoint, Excel…)

  • Team worker

  • Being proactive

  • Good oral and written communication abilities

  • Flexible, diplomatic, with good cultural sensitivity o Independent and autonomous

  • Eager to learn

  • Able to respect deadlines and tight timing

Offre

  • De € 3.000 à € 3.500 par mois
What do we offer?


  • full-time contract 

  • Interim contract with the possibility to have a permanent contract 

  • International and dynamic multicultural environment




  • Competitive salary ranging between 3000€ and  3500€ gross 

  • Fringe benefits (DKV insurance, NN pension scheme, lunch vouchers etc.)

  • Enhanced work life balance (working from home, sliding working hours system etc.



 

 
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Anglais

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