-
Robert Half
-
Bruxelles
- Intérim
Your Role as a Management Assistant: In this versatile and proactive role, you will be a key player in the organization, ensuring smooth operations...
-
Accent
-
Hainaut
- Durée déterminée, Starter
De € 2.500 à € 3.000 par mois
En tant qu'assistant(e) de direction, vous serez le pilier de la coordination et de l'organisation au sein de l'entreprise. Vous travaillerez en...
-
Accent
-
Hainaut
- Durée déterminée, Starter
De € 14 à € 15 par heure
Tu prends plaisir à :Interagir avec les clients et les personnes ;Diriger et encadrer une équipe ;Travailler avec des collègues agréables dans une...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
- Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
- Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Office Management Taken:
- Je houdt de agenda op rolletjes en beantwoordt telefoontjes met flair.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.200 par an
- · Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices in P2P system
- · Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
- You manage phone calls, emails and the agenda related to the meetings organised by the association...
- You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Actief Interim La Louvière
-
La Louvière
- Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Indépendant, Job d'étudiant
Nous recherchons un.e réceptionnaire mécanique expérimenté.e pour accueillir les clients ayant pris rendez-vous pour l’entretien ou la réparation de...