Offres d'emploi office management :   39 jobs

Jobs par e-mail :

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Commercial Sales Assistant - M/F/X - Nivelles

  • Page Personnel
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Relation client : Accueillir et accompagner clients, membres et fournisseurs avec...
  • Résolution de problèmes : Identifier et résoudre rapidement les besoins, plaintes et litiges des...

PROJECT DELIVERY OFFICER

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Sales Support Officer

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe
  • You write quotations for long-term leasing of vehicles.
  • You manage your files from A to Z and take care of the necessary adjustments and additions.

Office/Team Assistant (m/f/x) - STUDENT 1 jour/semaine

  • Page Personnel
  • Dilbeek
  • Job d'étudiant
  • Apporter un support administratif avec divers projets (communication, HR/Wellbeing)
  • Rédiger les communications internes et externes (updater le site web, écrire la newsletter...

Assistant de deparetment

  • Robert Half
  • Charleroi
  • Intérim
  • Vous êtes responsable de la gestion administrative générale du département (courrier...
  • Vous assurez la création et le suivi des bons de commande pour les fournisseurs ;

Consultant de Projet

  • Unique Sint-Niklaas Technicum
  • Liège
  • Durée indéterminée
  • Vous n’avez pas d'expérience ? Ce n’est pas un problème ! Vous commencez directement à travailler...
  • Au programme : nouveaux environnements, nouvelles cultures d'entreprise, tâches variées, ... Le...

Office Manager for an European Federation

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
  • Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...

Receptionist (EN/FR)

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Greet visitors with professionalism and courtesy
  • Answer phone calls and emails, and redirect them as necessary

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Ensures the daily relationship and follow-up with the external service providers of  office;
  • Monitoring of the budget and purchases in liaison with the head office accounting departments ;

ANG/FR Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Consultant de Projet

  • Unique Huy
  • Huy
  • Durée indéterminée
  • Vous n’avez pas d'expérience ? Ce n’est pas un problème ! Vous commencez directement à travailler...
  • Au programme : nouveaux environnements, nouvelles cultures d'entreprise, tâches variées, ... Le...

Project Manager Officer

  • Jefferson Wells
  • Seraing
  • Durée indéterminée, Indépendant
  • Define and implement the Group's project management policies, essentials, standards, and tools...
  • Lead and supervise a team of 3 people, ensuring regular follow-up and appropriate support.
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Gestionnaire de Base de Données à Suarlée

  • Materiaux 2000 SA - BigMat
  • Namur (prov)
  • Durée indéterminée
Vous aurez pour mission de gérer, maintenir et assurer la qualité de la base de données articles en relation avec le département Achat et les...

People & Process Manager

  • parking.brussels - Parkeeragentschap van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
En tant que People & Process Manager, vous rejoindrez le département Gestion client & Communication, et plus particulièrement le service clientèle....

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Administrative assistant Insurance operations

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Answering the phone and redirecting calls.
  • Welcoming visitors and providing a friendly service.

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Employé.e Administratif.ve & Relation Membres

  • ConsomAction Asbl - Réseau des Professionnels de la ConsomAction Asbl - Zéro Carabistouille
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
Pour compléter son équipe, ConsomAction est à la recherche d'un.e chargé.e administratif.ve & relation membresVous œuvrez au bon déroulement des...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

Vastgoedbeheerder en Hospitality Medewerker

  • Brightspace
  • Heverlee
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Verhuur & administratie: je adverteert de beschikbare woningen (zelf of via makelaar), screent de...
  • Onderhoud & reparaties: je coördineert de onderhouds- en reparatiewerken, voert inspecties uit bij...

Management Assistant

  • FSMA - Financial Services and Markets Authority
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
En sa qualité d'autorité de contrôle, la FSMA a pour mission de veiller à ce que le consommateur de produits financiers soit traité de manière...

Office Manager

  • Robert Half
  • Hainaut
  • Intérim
  • vous participez activement à la supervision et au pilotage de plusieurs projets liés à...
  • vous établissez et suivez les plannings des projets en veillant à respecter les demandes, les...

Office Manager

  • Unique Braine l'Alleud
  • Waterloo
  • Intérim option contrat fixe
  • Mettre en œuvre les politiques internes en étroite collaboration avec la Direction
  • Apporter un support administratif au Directeur Commercial pour son agenda, ses déplacements, ses...
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