Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - Bruxelles :   44 jobs

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Assistant administratif - Gestion des infractions

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Vous assurez le traitement administratif des pro justitia et procès-verbaux établis par le...
  • Vous établissez des plans de paiement et en assurez le suivi, effectuez des remboursements,...

Gestionnaire - Organisational Structure

  • Stib/Mivb
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile
  • Vous assurez la gestion de la structure organisationnelle dans SAP HR (organigramme, postes,...
  • Vous assurez la gestion journalière de la politique des autorisations SAP HR dans les systèmes...

Collaborateur juridique à temps plein/Licencié en Notariat/Master en Notariat/Candidat notaire (H/F) spécialisé en et/ou ayant un intérêt particulier pour le droit des sociétés

  • Kim Lagae, Notaire
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gestion autonome de dossiers de sociétés de A à Z
  • Gestion de dossiers de sociétés compliqués en étroite collaboration avec le notaire.

Administrative Project Assistant (FR/NL) - Loisir et Culture

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • La gestion et l'analyse de données opérationnelles dans Excel pour soutenir la prise de décision.
  • Le suivi administratif des projets et la coordination avec les différents départements.

Customer Service Manager

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gérer et améliorer l'administration des membres.
  • Approcher de manière proactive les membres potentiels et suivre les pistes.

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Employé(e) administratif

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Gérer les tâches administratives quotidiennes ;
  • Communiquer avec les clients pour répondre à leurs demandes et préoccupations ;

Employé Administratif au Service clientèle - contrat à durée déterminée immédiat de 20h/semaine

  • AMP
  • Bruxelles
  • Vous répondez aux questions et aux réclamations des clients par téléphone et par mail, concernant...
  • Vous traitez les appels entrants et sortants.
    • Vous traitez en moyenne 50 appels par jour.

Admin assistant

  • Accent
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
?? Tu es un(e) as de l’organisation et tu aimes quand ça roule ? ??Nous cherchons un(e) Assistant(e) Administratif(ve) qui a le sens du détail et...

Employé Administratif au Service clientèle - contrat à durée déterminée immédiat de 37h/semaine

  • AMP
  • Bruxelles
  •  

Sales Support Officer

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe
  • You write quotations for long-term leasing of vehicles.
  • You manage your files from A to Z and take care of the necessary adjustments and additions.

PROJECT DELIVERY OFFICER

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Assistant.e Chef.fe de Projet

  • Actief Construct Wallonie Centre
  • Bruxelles
  • Assister les chefs de projet dans leurs tâches quotidiennes;
  • Rédiger et gérer les plannings;

Technicien maintenance sur la route

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
La personne recherchée devra pouvoir remplacer des compteurs d'eau et de chauffage sur des installations existantes et installer ou remplacer des...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
  • Assist with projects 
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Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Follow up on updates to customer files
  • Manage all mail and emails

Employé Administratif

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • D'assurer un soutien administratif et logistique général.
  • Rédiger des procès-verbaux de réunions, préparer des documents d'appui pour les comités et la...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
  • You will manage the scanning and copying of official documents;

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
  • Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Scheduling meetings and appointments;
  • Taking minutes at meetings;

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

Administrative assistant Insurance operations

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Administrative and Polyvalent Assistant

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Effectuer la mise en page de : comptes-rendus de réunions, documents relatifs aux projets,...
  • Archiver les documents avec l'outil interne approprié.

Junior office Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
  • Provide support across different departments as needed.
  • Manage paperwork and maintain an organized filing system.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Answering the phone and redirecting calls.
  • Welcoming visitors and providing a friendly service.

Employé Administratif h/f

  • Unique Brussels
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Suivi et validation des dossiers de formation en français et en néerlandais pour l'obtention de...
  • Assurer le support administratif des experts (étroite collaboration) - Assurer le support helpdesk...

Collaborateur-trice SeGEC

  • Secrétariat Général de l'Enseignement Catholique asbl (SeGEC) - Fédération de l'Enseignement Supérieur Catholique (FédESuC)
  • Woluwe-Saint-Lambert
En tant qu'assistant(e) administratif(ve), vos responsabilités principales incluent :* des tâches de secrétariat diverses ;* la gestion de bases de...

Appel Aux Candidats Assistant Administratif Secretariat Etudiants

  • Brusafe - ARPB // GPAB Académie Régionale de Police de Bruxelles // Gewestelijke Politieacademie van Brussel
  • Haeren (Bru.)
  • Job d'étudiant
L'assistant administratif est soutenu dans ses tâches par le coordinateur du secrétariat et la direction de l'ARPB. Il dépendra du coordinateur du...
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Unique Brussels

PROJECT DELIVERY OFFICER

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be

Our client is an international association specialized in the public transports sector.

PROJECT DELIVERY OFFICER

Description de la fonction

MAIN DUTIES     




  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company information, statutes, and other material needed and available in the association)? 

  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

  • Liaison with Project Events manager and EU project Administrative and Financial Officer 

  • Support of timesheet process for funded projects 

  • Liaison with other Unit officers regarding the logistics of funded project activities 

  • Plan and organise logistics for Project Delivery & Data unit activities (internal and external meetings projects meetings, conference calls, workshops, events, etc…) 

  • Support the communication with project partners 

  • Follow-up and update the database, related Unit pages & sections of  online platforms (Efficy, MyLibrary, MyNetwork…) 



 




  • RESPONSIBILITIES & TASKS     



 




  • Support the Project Managers for the execution of administrative tasks  

  • Support actively the Units Managers in the coordination of activities and the use of appropriate tools to ensure high quality outcomes 

  • Main contact for logistics aspects related to the unit  

  • Keep track of the update of all unit related documents, including the unit agenda and make sure that they are internally well promoted and distributed 

  • Perform any other reasonable duties as directed by line management 

  • The above responsibilities shall be performed according to the internal  culture based on RISE values (Respect, Innovation, Sharing, Expertise), the code of conduct, and on the principles of caring management.  This implies providing the colleagues employees with support ensuring their development and well-being, while being responsible for enforcing corporate policies and procedures standards. 

     

Profil

PROFILE 




  • Excellent organizational skills and multi-tasking abilities 

  • Hands on experience with MS Office, Internet and Excel 

  • Excellent knowledge of English and French (oral and written). Solid knowledge of a third language is an asset 

  • Understanding of office management and daily operations 

  • Experience of delivering work of high quality within strict deadlines 

  • Ability to build effective working relationships with internal and external stakeholders to work collaboratively to achieve objectives 

  • Problem-solving attitude and sense of initiative 

  • Strong ability to work flexibly and autonomously to meet/manage changing priorities for the unit and/or the Department 

  • Ability to travel and to work under pressure (mainly for on-site events) 

  • Team player 

  • Attentive to details 

  • Proactive

  • Knowledge of Efficy (CRM) is an asset 

  • Integrity and professionalism 

Offre

  • De € 2.800 à € 2.900 par mois

OFFER




  • A great international work environment in the heart of Brussels ;

  • An attractive salary ;

  • A permanent contract after temporary contract.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

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Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5000 Namur" et "1300 Wavre".