Offres d'emploi TIC »  Production & support »  Helpdesk & support - Bruxelles :   11 jobs

Jobs par e-mail :

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Collaborateur / Collaboratrice ICT

  • De Neutrale Ziekenfondsen - Les Mutualités Neutres
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous offrez quotidiennement un soutien ICT aux collaborateurs.
  • Vous implémentez les projets ICT.

Collaborateur Helpdesk au Contact Center (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • vous répondez aux questions générales et spécifiques de première ligne dans les domaines de...
  • vous contribuez à l'amélioration du site web de la Centrale des bilans (orthographe et contenu)

Input Output Control Engineer

  • Smals
  • Bruxelles
En tant qu'Input Output Control Engineer, vous travaillez au sein de l'équipe "Production", sous la responsabilité de la direction "Platform &...

Helpdesk Officer M365

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
En tant que Helpdesk Officer M365, vous participez à la mise sur pied d'un environnement de travail moderne et numérisé en tenant compte des...

Internal Support IT Engineer

  • Cohezio
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Mariage
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous mettez en production, administrez et exploitez les moyens informatiques basés sur plusieurs...
  • Vous écrivez et mettez à jour la documentation technique à destination des utilisateurs et du...

Team Leader IT Helpdesk

  • Smals
  • Bruxelles
En tant que Teamleader IT Helpdesk, vous organisez et dirigez une équipe composée d’une dizaine de collaborateurs helpdesk. Vous définissez les...
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Support Desk Agent

  • EMVO (European Medicines Verification Organisation)
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
  • Acting as the Single Point of Contact for operational issues and incoming calls requiring...
  • Monitoring Service Desk dashboards to ensure timely incident resolution according to business...

Collaborateurs Helpdesk

  • Megabyte Consulting SA
  • Auderghem
Vous êtes un des points de contact technique de nos clients. Vos missions sont les suivantes :Prendre les appels téléphoniques liés à des problèmes...

Technicien de support informatique

  • Boiron Srl - Laboratoires Boiron Belgique
  • Evere
  • Durée indéterminée
Vous assurez la gestion technique des micro-ordinateurs, des serveurs et de la téléphonie, en garantissant un service de qualité aux utilisateurs.Vos...

Major Incident & Problem Manager

  • Ypto Nv
  • Anderlecht
Major Incident & Problem ManagerEn tant que Major Incident & Problem Manager, vos responsabilités principales sont les suivantes :Vous vous chargez...

Collaborateur Helpdesk au Contact Center

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
La Data Collection Unit est chargée de la sélection et de la mise à jour des populations de déclarants ainsi que de l'exécution des collectes de...
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Support Desk Agent

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 24 jours sur Jobat.be

ou just finished your studies? You want to pursue a personal project before launching your professional career? You would like to kick-start your career in a fast-paced and dynamic environment? You might need time and funding to make it happen, apply now to our Support Desk department!
EMVO is a rapidly growing non-profit organisation with a strong emphasis on leveraging IT solutions to protect the EU's healthcare and pharmaceutical supply chain.

  • We are responsible for the European Medicines Verification System (EMVS), a European-wide system created to prevent falsified medicines from entering the legal supply chain.

  • We ensure the implementation of a functioning, secure, interoperable, and cost-effective system across Europe, to ensure patient health and safety.

  • Alongside our founding stakeholders, we work with the European Commission, 30 National Medicines Verification Organisations (NMVOs), and over 2000+ pharmaceutical companies are currently connected to our system.


Support Desk Agent

Description de la fonction

Our ideal candidate will be responsible for providing outstanding service to our customers, resolving inquiries, and ensuring a positive customer experience:

  • Acting as the Single Point of Contact for operational issues and incoming calls requiring escalation beyond the Service Desk team’s capacity

  • Monitoring Service Desk dashboards to ensure timely incident resolution according to business priorities and suggesting improvements or escalating when necessary

  • Assisting in the preparation and implementation of the transition to a new ITSM Tool

  • Documenting, updating, and completing all knowledge articles in the appropriate Self-Service Portal

  • Ensuring internal readiness and transferring knowledge for new processes, including writing Standard Operating Procedures (SOPs)

  • Preparing and implementing agreements with stakeholders such as Terms of Collaboration, Security plan, SLA, Service desk requirements etc.

  • Overseeing service continuity improvements activities


Profil


  • Bachelor’s or master’s degree diploma in a related field is a plus

  • Strong problem-solving abilities and attention to detail

  • Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple tasks simultaneously

  • Proficiency in Microsoft Office Suite and familiarity with customer service software

  • Positive attitude and a willingness to learn

  • Ability to easily build trust as well as good internal and external relationships

  • Resilience to stress to effectively manage difficult situations

  • Previous customer service experience is preferred but not required


Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Formations

  • As our Support Desk you will join a stable, multicultural, highly motivated team of 13, working in an industry that is vital for today’s evolving society.

  • EMVO will also offer you:

    • 1 year contract with competitive salary and benefits package including meal vouchers, eco vouchers, group insurance, health insurance, public transport subscription.

    • Full-Time job (40h/week), Monday to Friday, office hours

    • A supportive and collaborative work environment

    • Opportunity to work remotely

    • Our office is based in the heart of Brussels and is easily accessible by public transport.




Information pratique

Marisa Jimenez
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Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Anglais

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