-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ouverture des dossiers de succession, blocage de compte, recensement des avoirs pour envoi aux...
- Examiner attentivement les documents légaux pour Identifier les bénéficiaires légaux et/ou désignés.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist finance and HR in the setup process and welcoming of new employees
- Manage the car fleet
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
- Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Gérer un portefeuille de dossiers clients de A à Z.
- Communication avec les clients.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Zaventem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
- Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 4.000 par an
- You handle general inquiries from clients and assist Private Bankers in all aspects of...
- You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...
-
Unique Brussels
-
Woluwe-Saint-Pierre
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
- Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
- Managing incoming mail and telephone calls;
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- Assist the Manager to deliver virtual, hybrid and face-to-face events from A to Z (design, plan,...
- Support the on-time delivery of virtual, hybrid and face-to-face events;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- ?Coordinating KYC Outreach support to Business ;
- Performing full KYC Client Outreach including direct contact with the client ;
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Provide organisational support to colleagues from the unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par an
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
-
Unique Brussels
-
Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.500 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.