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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Office Management Taken:
- Je houdt de agenda op rolletjes en beantwoordt telefoontjes met flair.
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Unique Brussels
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Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams to deliver high-quality services and value...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
- Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
- Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.200 par an
- · Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices in P2P system
- · Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
- Assist with onboarding of new staff;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
- You manage phone calls, emails and the agenda related to the meetings organised by the association...
- You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
- Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...
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Unique Brussels
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Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers