Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   57 jobs

Jobs par e-mail :

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Collaborateur(-trice) secrétariat (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vous traitez le flux du courrier entrant et sortant
  • vous préparez et suivez des documents et des dossiers pour le Comité de direction

Operations Coordinator

  • EMSP - European Multiple Sclerosis Platform
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Provide seamless support to the CEO and the team
  • You are the point of contact for all internal and external stakeholders.

Dynamic Office Assistant

  • Arcadius
  • dans le complexe branché Tour&Taxis à Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Accueil chaleureux : Vous êtes le visage souriant qui accueille les visiteurs, les fournisseurs et...
  • Traitement du courrier : Vous gérez parfaitement la distribution du courrier interne et la...

MANAGEMENT ASSISTANT (m/f/x)

  • Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Secrétariat : En plus des tâches classiques, tu seras la plume derrière les présentations et...
  • Organisation d’événements : En collaboration avec l’équipe communication, tu organiseras des...

Secrétaire à temps plein

  • Praxislaw
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.550 à € 3.200 par mois
  • Dactylographie sur dictée par dictaphone
  • Gestion administrative des dossiers et suivi de la correspondance

Management Assistant

  • Profile Group
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
  • Provide seamless support to 2 Intellectual Property Partners and their teams.
  • Take ownership of responsibilities, efficiently managing time to meet deadlines.

Management Assistant

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
  • Vous gérez les contacts téléphoniques et personnels avec les membres, les administrateurs et toutes...
  • Vous organisez et soutenez proactivement et de A à Z les réunions, les groupes de travail, les...

Office Assistant (M/F/X) for a Financial Service in Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Provide administrative support to the financial team
  • Handle incoming and outgoing correspondence

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Suivi de l'agenda du Directeur Général
  • Mise à jour de la base de données juridique de la société et de ses filiales

Management Assistant(e)

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Assistant.e Financier.e à Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gérer les agendas des Relationship Managers
  • Filtrer les appels téléphoniques ainsi que le courrier

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Les responsabilités principales de Polyvalent Assistant (h/f/x) sont les suivantes : - Vous êtes responsable de la gestion complète des documents,...

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Executive Assistant

  • via Arcadius
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe, Freelance, Durée déterminée, Indépendant
  • organise travel and accommodation
  • manage schedule, calendar and rescheduling requirements

Office Assistant 60% - Mission de 5 mois (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Vous vous occupez de l'accueil des visiteurs
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau telles que la commande de...
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Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

Executive assistant

  • Client of Manpower
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the daily administrative tasks of the Office of the Head of Mission and act as the person of...
  • Maintain a database of business and other contacts for the Chef of Mission;

Junior Administrative & Office Assistant

  • Arcadius
  • Porte de Namur
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
  • Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.

employé administratif

  • Client of Manpower
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer et mettre à jour la base de données des articles: 
    • Adapter les prix des articles
    • Créer de nouveaux articles

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
  • Support facility projects;

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
  • Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
Trier selon : pertinence - Date
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Unique Brussels

Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 2 jours sur Jobat.be
Our client is a European lobbyist located in the European quarter.

Assistant

Description de la fonction

Mission of the Role:

To facilitate seamless international and domestic meeting organization and administrative support.

You will:


  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings, and abroad)

  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting documents to members

  • Organize web meetings (using MS Teams) for virtual meetings and assist the manager before, during, and after to ensure smooth execution and follow-up

  • Coordinate travel arrangements, social events, and logistics for physical meetings, providing on-site assistance as needed

  • Assist in financial follow-up by preparing and distributing invoices to members

  • Maintain internal and external databases to ensure effective member communication.

  • Archive documents and meeting minutes according to internal procedures.

  • Support the manager in maintaining and updating websites




Profil

Required Profile:


  • A bachelor’s degree in Office Management or a related field

  • Previous work experience as a management assistant or in a similar role; experience within a member association is advantageous

  • Excellent proficiency in English and either French or Dutch, both written and spoken. Knowledge of other languages is a plus

  • Good written and oral communication skills

  • Good IT skills, with proficiency in web management and social media platforms.

  • Full proficiency in Microsoft Office tools (Excel, Word, PowerPoint)

  • Excellent time management and organizational skills.

  • Strong interpersonal skills and proactive attitude.

Offre

  • De € 2.500 à € 3.500 par mois
What We Offer:


  • Working in a people-oriented, international, and dynamic culture at the center of EU affairs

  • Salary ranging between €2500 and €3500 gross

  • Meal vouchers

  • Reimbursement of travel costs

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

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