Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   49 jobs

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Management Assistant (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • vous êtes responsable des activités de secrétariat pour le département:
    • vous organisez la...
    • vous coordonnez la gestion des aspects, logistiques, administratifs et pratiques liés à...

Dynamic Office Assistant

  • Arcadius
  • dans le complexe branché Tour&Taxis à Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Accueil chaleureux : Vous êtes le visage souriant qui accueille les visiteurs, les fournisseurs et...
  • Traitement du courrier : Vous gérez parfaitement la distribution du courrier interne et la...

MANAGEMENT ASSISTANT (m/f/x)

  • Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Secrétariat : En plus des tâches classiques, tu seras la plume derrière les présentations et...
  • Organisation d’événements : En collaboration avec l’équipe communication, tu organiseras des...

Executive Assistant

  • via Arcadius
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe, Freelance, Durée déterminée, Indépendant
  • organise travel and accommodation
  • manage schedule, calendar and rescheduling requirements

Junior Administrative & Office Assistant

  • Arcadius
  • Porte de Namur
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
  • Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.

Management Assistant

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
  • Vous gérez les contacts téléphoniques et personnels avec les membres, les administrateurs et toutes...
  • Vous organisez et soutenez proactivement et de A à Z les réunions, les groupes de travail, les...

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Cohezio vzw
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Check up
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • En tant que gestionnaire clients, vous êtes responsable de la gestion administrative d’un...
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 

Operations Coordinator

  • EMSP - European Multiple Sclerosis Platform
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Provide seamless support to the CEO and the team
  • You are the point of contact for all internal and external stakeholders.

Assistant.e Financier.e à Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gérer les agendas des Relationship Managers
  • Filtrer les appels téléphoniques ainsi que le courrier

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Suivi de l'agenda du Directeur Général
  • Mise à jour de la base de données juridique de la société et de ses filiales

Personal Assistant in an international company

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 2.500 à € 4.000 par mois
  • Manage and maintain calendars
  • Ensure the coordination of travel needs (trains, flights, hotels, etc.)

Office Assistant 60% - Mission de 5 mois (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Vous vous occupez de l'accueil des visiteurs
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau telles que la commande de...

Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • De Neutrale Ziekenfondsen - Les Mutualités Neutres
  • Saint-Gilles
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Management Assistant(e)

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...
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Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Office Assistant (M/F/X) for a Financial Service in Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Provide administrative support to the financial team
  • Handle incoming and outgoing correspondence

Management Assistant

  • Profile Group
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
  • Provide seamless support to 2 Intellectual Property Partners and their teams.
  • Take ownership of responsibilities, efficiently managing time to meet deadlines.

Executive assistant

  • Client of Manpower
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the daily administrative tasks of the Office of the Head of Mission and act as the person of...
  • Maintain a database of business and other contacts for the Chef of Mission;

employé administratif

  • Client of Manpower
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer et mettre à jour la base de données des articles: 
    • Adapter les prix des articles
    • Créer de nouveaux articles

Secretaire

  • Client of Manpower
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre au telephone
  • Encoder des factures

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par an
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Executive Assistant

  • Unique BXL Urban
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
  • Tu fais office de secrétaire de la division Nextgrid, un rôle qui exige beaucoup d'organisation et...
  • Tu gères l'agenda, planifies les réunions et les rendez-vous internes et externes et organises les...

Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Legal Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Campaign and Projects Officer

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...
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Arcadius

Junior Administrative & Office Assistant

Durée indéterminée, Starter, Temps plein
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If you are excited about a role that combines the best of being a Junior Administrative Assistant and an Office Assistant, we want to hear from you!

Join our client, an international law firm where creativity meets excellence. They specialize in media, technology, and intellectual property, helping clients realize the value of their ideas in a digital age. Their diverse and dynamic work environment celebrates commitment, innovation, and excellence.

Their culture is unique among law firms – both in what they expect from the people and the way they create value in the industries they serve. The firm empowers people, expects commitment and excellence, and celebrates when they achieve it.

Office location: Brussels, Porte de Namur

Junior Administrative & Office Assistant

Description de la fonction

Are you a dynamic, detail-oriented individual with a passion for administrative work?

We are looking for a Junior Administrative Assistant & Office Assistant to join our client's enthusiastic team in Brussels. This role offers a blend of responsibilities, supporting their executive team and ensuring the smooth operation of their office.

As a Junior Administrative Assistant, you will:
  • Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
  • Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.
  • Meeting Arrangements: Schedule meetings independently.
  • Confidentiality: Maintain client confidentiality and handle enquiries appropriately.
  • Administrative Support: Draft simple letters, record timesheets/expenses, complete finance forms, attend team meetings.
As an Office Assistant, you will:
  • Visitor and Meeting Room Management: Meet and greet visitors, service meeting rooms.
  • Telephone Management: Answer telephones promptly and efficiently.
  • General Office Duties: Print/photocopy/bind/scan/file documents, sort/distribute post and couriers.
  • Supplies Management: Order stationery, process office expenses.
  • Facilities Support: Assist UK Facilities team with facilities, security, health/safety checks, vendor and insurance management, liaise with Office Services and Facilities teams in the UK.

Profil

  • 1 to 3 years of experience in a supporting role
  • Trilingual (NL/EN/FR), with excellent proficiency in Dutch and English, and sufficient knowledge of French to understand the content of French communication
  • Good command of MS Office, especially Word
  • Attention to detail
  • Effective communication skills
  • A proactive attitude and desire to achieve high standards
  • Strong organizational skills and methodical work processes
  • Hard worker, sociable, approachable
  • Experience in working in a law office is nice to have

Offre

  • Assurance groupe
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Permanent contract as from day 1
  • 40-hour working week
  • Holiday: 20 + 12 days
  • Respect for work-life balance with flexible working hours
  • Laptop + phone
  • Competitive salary with extralegal advantages such as Eco vouchers, group insurance, hospitalization insurance, train subscription, bonus system
  • Training opportunities
  • Nice and small team with open communication
  • Regularly company activities
The employer prides itself on acting for industry leaders across its sectors of focus while maintaining a unique culture which seeks to provide its employees with a truly enjoyable and rewarding working environment.

Information pratique

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Please contact Maureen Kanters:
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Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Anglais, Français

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