Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Bruxelles :   21 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Customer Service Officer

  • AlphaCredit
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Pour notre département service clientèle, nous cherchons des collaborateurs pour répondre aux...
  • Lors des appels téléphoniques entrants les clients vous posent des questions liées à leur crédits.

Customer Support Specialist

  • Profile Group
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Vous contribuez à la satisfaction d'une grande partie de nos clients
  • Vous fournissez un support de première ligne à nos clients via chat, email et téléphone.

Service Advisor

  • Vivaldis
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
  • Vous répondez aux appels téléphoniques de clients et fixez les rendez-vous que vous insérez dans le...
  • Vous prenez en charge les clients qui déposent leur véhicule pour une réparation ou un entretien ;

Junior Customer care Advisor Administrative - Brussels Centre

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • you will provide excellent customer service through building and maintaining friendly and...
  • You are the first point of contact for the customers

Customer Service (M/F/X) - Brussels - Fashion industry

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Vélo en leasing
    • Chèques culture et sports
    • Travail à domicile
  • Follow process from order to cash for your customer to ensure excellent service delivery and...
  • Be the single point of contact for customer inquiries of your region, prevent problems efficiently...

Customer Service

  • Asap Brussel
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
De € 2.700 à € 3.200 par mois
Pour l'un de nos partenaires, leader mondiale dans le secteur de la mobilité et de la finance, nous cherchons un collaborateur spécialiste des...

Inside Sales Employee

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
Pour notre partenaire, nous sommes à la recherche d'un Inside Sales Employee. En tant qu'Inside Sales Employee (M/F/X), vous êtes chargé de qualifier...

Customer Service Officer

  • Start People
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • En tant que premier point de contact, vous traitez les demandes des clients qui arrivent via nos...
  • Vous assurez un service de qualité à notre clientèle pour tous nos produits (carte revolving, prêt...

German-speaking Customer Service agent Banking

  • Unique Brussel Customer Care
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Deliver Superior Customer Service in German:
  • Provide high-quality customer service in German, both verbally and in writing; 

Assistant commercial analytique FR/NL secteur edition

  • Unique Brussel Customer Care
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.900 par mois
  • Assister le Chef Commercial dans l’élaboration et l’exécution d’initiatives de distribution;
  • Gérer et développer des relations avec nos éditeurs, leur fournissant un service de qualité pour...

Customer Care Advisor

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
Votre rôleEn tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société.Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Event Customer Care Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
  • Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 
  • Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par an
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Assistant.e Campaign Management

  • BeInfluence Sprl
  • Uccle
Ta mission principale sera d'aider à la mise en place et à l'exécution des campagnes d'influence des clients gérés par ton équipe. Ton but sera de...

SR Underwriter Service Center Non life Responsabilité Civile des Entreprises Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Vous établissez de nouveaux contrats d'assurance et tranquillisez ainsi le client.Votre job en deux motsVous êtes le premier interlocuteur pour...

Conseiller vélo

  • Goodbikes Srl - Lucien.bike
  • Ixelles
Dynamique, orienté client et passionné de vélo, vous ferez partie de l'équipe de vente de Lucien. Vous conseillez les clients sur le choix du vélo et...

Assistant Commercial

  • Tessenderlo Group NV
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
sSous la responsabilité du Directeur des Ventes, vous êtes intégré à l'équipe administrative du siège de VIOLLEAU et travaillez en collaboration...

urs en entretien d’embauche et les questions auxquelles vous ne devez pas répondre

  • WerkCentrale van de Stad Brussel / Maison de l'Emploi de la Ville de Bruxelles
  • Bruxelles
9 questions favorites des recruteurs en entretien d'embauche et les questions auxquelles vous ne devez pas répondreNous ne le répéterons jamais...

Senior Program Manager SAP Transformation

  • Ypto Nv
  • Anderlecht
As Senior Program Manager you will steer the PMO which supports the SAP transformation core team to implement the new ERP solutions within SNCB in...

Les questions en entretien d’embauche

  • Vie Féminine asbl - Mode d'emploi Asbl - Fédération des Services Maternels et Infantils asbl
  • Schaerbeek
Avant de commencer, il est indispensable de connaître les deux clés de la réussite d'un entretien d'embauche.La PRÉPARATION et la SPONTANÉITÉ.Cela...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Event Customer Care Coordinator

Durée déterminée, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler
The company is an independently owned company with headquarters in Geneva, Switzerland and a global presence.

Our +2,500 professionals in 60 offices and 31 countries work with clients across Europe, the Americans, Asia-Pacific, India, the Middle East and Africa.

Our business is founded on the human insight: When people come together magic happens. It was created with the vision on creating strong connections between real people, in real places, in real time.

Event Customer Care Coordinator

Description de la fonction

Are you a people person with a passion for events? Do you excel in delivering exceptional customer service? 

We are recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator.

Registration, Travel & Finance – Events


  • Coordinate registrations for several events and congresses

  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

  • Participate at the event’s delegate communications (hotel booking and practical information)

  • Creation of rooming lists as well as follow-up closely with hotel suppliers

  • Responsible for registration & travel archiving (GDPR compliant)

  • On-site registration support

  • Coordinate invoicing of delegates and follow up with the accounting department for payment reconciliation

  • Provide financial reports for travel & accommodation on a regular basis

  • Follow up with invoicing & reporting with the travel agencies



Project Management Assistance


  • Assist the Manager on delivering projects & events, speakers and programme management

  • Provide support the on-time delivery of online or F2F congresses and conferences

  • Understand and coordinate virtual event platforms, web conferences and live streams

  • Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

  • Respect timelines and critical dates and related action items

  • Manage a specific part of a project (e. g.: hotel, registration, sponsorship, exhibition, abstract, etc.), or an entire project

  • Work without constant intervention from the Customer Care Manager (manage one-self) & prioritise tasks and projects

  • Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with our procurement guidelines

  • Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'



Membership Management Assistance


  • Be in charge of own projects with regards to Membership Management

  • Import new records, keep track of new/renewed Members in the membership portal

  • Set up new membership portals for new clients in the membership portal

  • Create, update, follow up on invoices in the membership portal

  • Assist the members in case of any questions/updates

  • Import new records, keep track of new/updated CEU’s in the membership portal

  • Set-up, send out of all communication in the membership portal



Abstract and Speaker Management  


  • Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 

  • Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and selection processes 

  • Create and plan speaker communications 

  • Oversee communication, such as email and social media interactions, with potential speakers. 

  • Ensure a smooth collaboration between conference secretariat and speakers, providing and collecting all necessary information/deliverables 

  • Facilitate creation of conference programme by coordinating and centralising speaker and abstract management information to client, account manager, project manager and/or programme manager 

  • Onsite speaker management 

  • Post-event evaluation and follow-up with all stakeholders 



Communication


  • Articulate and revise all communication linked to the event (i.e.: participant confirmation, etc.)

  • Build the registration website according to the given instructions (i.e.: content)

Profil

You are a great match if:


  • You are eligible to work in the EU

  • You hold a Bachelor or Master’s degree in Business Management, including but not limited to Event, Hospitality, Tourism Management and Corporate communication or other relevant studies

  • You have a minimum of two years’ experience in similar function or relevant industry

  • Your English verbal and written communication skills are excellent; any additional European languages will be a plus 

  • You are assertive, proactive, and client-centric

  • You have an eye for detail and are problem-solving minded

  • You are flexible, agile and committed especially in busy periods

  • You are allowed to travel abroad

Offre

  • € 2.300 par an
You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 21 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Service clients".