Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Bruxelles :   28 jobs

Jobs par e-mail :

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Business Support Officer (m/v/x)

  • AlphaCredit
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes en contact avec nos partenaires, par e-mail et par téléphone, pour les aider et les...
  • Vous êtes responsable de la coordination entre la demande des partenaires et les autres services au...

Customer Service Officer

  • AlphaCredit
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Starter
  • Pour notre département service clientèle, nous cherchons des collaborateurs pour répondre aux...
  • Lors des appels téléphoniques entrants les clients vous posent des questions liées à leur crédits.

Trilingual Customer Advisor (M/F/X) - Brussels Center

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

Service Advisor

  • Vivaldis
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
  • Vous répondez aux appels téléphoniques de clients et fixez les rendez-vous que vous insérez dans le...
  • Vous prenez en charge les clients qui déposent leur véhicule pour une réparation ou un entretien ;

Junior Customer care Advisor Administrative - Brussels Centre

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • you will provide excellent customer service through building and maintaining friendly and...
  • You are the first point of contact for the customers

Customer Service (M/F/X) - Brussels - Fashion industry

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Vélo en leasing
    • Chèques culture et sports
    • Travail à domicile
  • Follow process from order to cash for your customer to ensure excellent service delivery and...
  • Be the single point of contact for customer inquiries of your region, prevent problems efficiently...

Customer Support Specialist

  • Profile Group
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Vous contribuez à la satisfaction d'une grande partie de nos clients
  • Vous fournissez un support de première ligne à nos clients via chat, email et téléphone.

Inside Sales Employee

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
Pour notre partenaire, nous sommes à la recherche d'un Inside Sales Employee. En tant qu'Inside Sales Employee (M/F/X), vous êtes chargé de qualifier...

Etudiant.e Customer Service

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim, Job d'étudiant
  • Gestion des commandes
  • Support de l'équipe dans la gestion de la communication avec la logistique et le transporteur

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Event Customer care coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.000 à € 2.400 par mois
  • Support executive leadership of the organisation and coordination of virtual and in person...
  • Organisation of the client’s annual meeting and other smaller events

Event Customer Care Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
  • Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 
  • Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and...

German-speaking Customer Service agent Banking

  • Unique Brussel Customer Care
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Deliver Superior Customer Service in German:
  • Provide high-quality customer service in German, both verbally and in writing; 

Assistant commercial analytique FR/NL secteur edition

  • Unique Brussel Customer Care
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.900 par mois
  • Assister le Chef Commercial dans l’élaboration et l’exécution d’initiatives de distribution;
  • Gérer et développer des relations avec nos éditeurs, leur fournissant un service de qualité pour...
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Customer Care Advisor

  • Start People
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
Votre rôleEn tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société.Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients...

Client Service Officer

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 4.000 par an
  • You handle general inquiries from clients and assist Private Bankers in all aspects of...
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...

Employé du service d'assistance technique

  • Unique BXL Urban
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Tu assistes nos clients, les centres de contact de première ligne et les techniciens en ce qui...
  • Tu analyses, résous, envoies et suis tous les tickets de problèmes et les courriels, en...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par an
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Dossierbeheerder Brand

  • NN Insurance Belgium SA/NV - NN Insurance Services Belgium NV
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
En tant que Gestionnaire de Dossiers Incendie, vous rejoindrez une équipe jeune et dynamique qui vise l'excellence dans la prestation de services....

Expertise financière et conseils adaptés à votre entreprise

  • Moore Belgium bv
  • Laeken (Bru.)
La rentabilité de votre entreprise en pleine croissance dépend d'une comptabilité correcte, d'une bonne compréhension de vos chiffres actuels et de...

Account Officer catering

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
Vous travaillerez au sein du service Services généraux, qui fait partie du département Gestion des installations de la Banque. Ses principales...

Assistant.e Campaign Management

  • BeInfluence Sprl
  • Uccle
Ta mission principale sera d'aider à la mise en place et à l'exécution des campagnes d'influence des clients gérés par ton équipe. Ton but sera de...

Business Banking Advisor Futur gérant indépendant Bruxelles Mons Nivelles Tournai

  • Belfius Bank NV/SA
  • Tournai
  • Durée indéterminée
Nous vous proposons un parcours où votre expérience fera immédiatement la différence, tout en vous donnant le temps de vous familiariser avec la...

Collaborateur Financial Relations Operations Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Vous êtes co-responsable pour la gestion journalière des paiements entrants ainsi que du suivi des débiteurs pour Belfius Assurances.Vous faites...

Insurance Expert Business Futur gérant indépendant Bruxelles Mons Nivelles Tournai

  • Belfius Bank NV/SA
  • Tournai
  • Durée indéterminée
Nous vous proposons un parcours où votre expérience fera immédiatement la différence, tout en vous donnant le temps de vous familiariser avec la...

SR Underwriter Service Center Non life Responsabilité Civile des Entreprises Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Vous établissez de nouveaux contrats d'assurance et tranquillisez ainsi le client.Votre job en deux motsVous êtes le premier interlocuteur pour...

Conseiller vélo

  • Goodbikes Srl - Lucien.bike
  • Ixelles
Dynamique, orienté client et passionné de vélo, vous ferez partie de l'équipe de vente de Lucien. Vous conseillez les clients sur le choix du vélo et...

Assistant Commercial

  • Tessenderlo Group NV
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
sSous la responsabilité du Directeur des Ventes, vous êtes intégré à l'équipe administrative du siège de VIOLLEAU et travaillez en collaboration...
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Le job a été sauvegardé

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Unique Brussels

Event Customer Care Coordinator

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
The company  is an independently owned company with headquarters in Geneva, Switzerland and a global presence.

Our +2,500 professionals in 60 offices and 31 countries work with clients across Europe, the Americas, Asia-Pacific, India, the Middle East and Africa.

Our business is founded on the human insight: When people come together magic happens.

 

Event Customer Care Coordinator

Description de la fonction

The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress Organiser).

The tasks of this position include, but are not limited to the following:

 Registration, Travel & Finance – Events

 Coordinate registrations for several events and congresses

Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Participate at the event’s delegate communications (hotel booking and practical information)

Creation of rooming lists as well as follow-up closely with hotel suppliers:

Responsible for registration & travel archiving (GDPR compliant)

On-site registration support

Coordinate invoicing of delegates and follow up with the accounting department for payment reconciliation

Provide financial reports for travel & accommodation on a regular basis

Follow up with invoicing & reporting with the travel agencies

 

Project Management Assistance

 

Assist the Manager on delivering projects & events, speakers and programme management

Provide support the on-time delivery of online or F2F congresses and conferences

Understand and coordinate virtual event platforms, web conferences and live streams

Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

Respect timelines and critical dates and related action items

Manage a specific part of a project (e. g.: hotel, registration, sponsorship, exhibition, abstract, etc.), or an entire project

Work without constant intervention from the Customer Care Manager (manage one-self) & prioritise tasks and projects

Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with  procurement guidelines

Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'

Membership Management Assistance

Be in charge of own projects with regards to Membership Management

Import new records, keep track of new/renewed Members in the membership portal

Set up new membership portals for new clients in the membership portal

Create, update, follow up on invoices in the membership portal

Assist the members in case of any questions/updates

Import new records, keep track of new/updated CEU’s in the membership portal

Set-up, send out of all communication in the membership portal

Abstract and Speaker Management    

Coordinate speaker and abstract management for several events & congresses and conferences 

Build abstract submission platforms according to the client’s needs and follow up on reviewing and selection processes 

Create and plan speaker communications 

Oversee communication, such as email and social media interactions, with potential speakers. 

Ensure a smooth collaboration between conference secretariat and speakers, providing and collecting all necessary information/deliverables 

Facilitate creation of conference programme by coordinating and centralising speaker and abstract management information to client, account manager, project manager and/or programme manager 

Onsite speaker management 

Post-event evaluation and follow-up with all stakeholders 

 

Communication

Articulate and revise all communication linked to the event (i.e.: participant confirmation, etc.)

Build the registration website according to the given instructions (i.e.: content)



 

Profil



You are a great match if:

 


  • You are eligible to work in the EU

  • You hold a Bachelor or Master’s degree in Business Management, including but not limited to Event, Hospitality, Tourism Management and Corporate communication or other relevant studies

  • You have a minimum of two years’ experience in similar function or relevant industry

  • Your English verbal and written communication skills are excellent; any additional European languages will be a plus 

  • You are assertive, proactive, and client-centric

  • You have an eye for detail and are problem-solving minded

  • You are flexible, agile and committed especially in busy periods

  • You are allowed to travel abroad

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par an
You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Anglais

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