Offres d'emploi Service clients, Assistant de gestion / secrétariat - Brabant flamand :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Coordinator

  • Pharma Nord BVBA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Answering phone calls and providing professional customer service
  • Performing invoicing tasks and maintaining records

Office Manager

  • Attentia
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • Téléphonie et planification : répondre aux appels téléphoniques et planifier les employés pour la...
  • Accueil et gestion de la salle d'attente : Accueillir les clients et gérer la salle d'attente.

Customer Relations Specialist

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 3.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Anniversaire
    • Coûts forfaitaires
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Order processing from A till Z.
  • Providing exemplary customer service to clients in the life science industry.

Customer Service Order to Cash for the Medical Sector

  • Page Personnel
  • Vilvorde - Zaventem
  • Intérim
De € 4.000 à € 45.000 par an
  • You are responsible (from Belgium) for the UK markets
  • You handle the entire process from Order to Delivery
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients, Assistant de gestion / secrétariat - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Datadobi
  • Wilsele
  • Durée indéterminée
  • Organizing company events
  • Assisting the marketing department for EMEA and APJ marketing events

Verantwoordelijke verhuur studentenhuisvesting Leuven

  • Profile Group
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Job d'étudiant
  • In februari ben je bezig met verlenging van de contracten;
  • In maart en april start het verhuurseizoen, zorg je voor publiciteit en organiseer je opendeurdagen;

Employé Customer Services - Commandes Manufacturing

  • Start People
  • Strombeek-Bever
  • Durée déterminée
Vous avez une première expérience en customer services / supply chain ou suivi clients ?Vous êtes organisé, rigoureux et bon planificateur ?Vous avez...

Employé commercial

  • Start People
  • Hérinnes
  • Intérim option contrat fixe
?? Rejoignez une nouvelle aventure en tant que Commercieel Bediende (h/f/x) !?? En tant qu'Employé commercial (h/f/x), Votre mission :En tant que...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Office Coordinator

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
Pharma Nord is one of Europe’s largest producers of dietary supplements. With our state-of-the-art manufacturing facilities and headquarters located in Denmark, we operate through 25 subsidiaries and serve customers in over 45 countries.

Our commitment to quality and documentation has earned the trust of scientists who choose Pharma Nord products for their research. With over 300 scientific studies published, the efficacy of our products is well-documented.

At Pharma Nord, we take pride in our dedication to excellence, rigorous quality standards, and customer satisfaction. With a strong track record of achievements, we continue to strive for innovation in preventive medicine, empowering individuals to lead healthier lives.

Office Coordinator

Description de la fonction

Pharma Nord is a multinational company with a regional office in Zaventem near Brussels. We are searching for a versatile and proactive individual to help keep our office running smoothly. If you thrive in a multitasking environment, excel at organization, and enjoy variety in your work, this is the opportunity for you.
The position offers a diverse range of responsibilities, a supportive team environment, and ample opportunities for professional growth.

As our new Office Coordinator, you will handle a diverse set of responsibilities, including order processing, invoicing, and general administrative duties.

Key Responsibilities:
  • Answering phone calls and providing professional customer service
  • Performing invoicing tasks and maintaining records
  • Assisting with various administrative duties, including meeting preparations, office supply management, and stock maintenance
  • Assisting the management in daily operations

Profil

  • Experience with office management tasks or in a similar administrative role
  • Strong organizational and time management skills
  • Proficiency in Dutch, French, and English
  • Ability to adapt and thrive in a fast-paced environment
The ideal candidate must also have excellent communication skills and a strong commercial understanding.

Consider Before You Apply
Before you send your application for this position, ask yourself if you can see yourself working toward the same goals as the company.

How to Apply
If you are a self-motivated and efficient individual who thrives in a dynamic office environment we invite you to join our team as an Office Coordinator. Please submit your application in English, along with your resume, no later than October 10th.

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Brabant flamand.