Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   58 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

MANAGEMENT ASSISTANT (m/f/x)

  • Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Secrétariat : En plus des tâches classiques, tu seras la plume derrière les présentations et...
  • Organisation d’événements : En collaboration avec l’équipe communication, tu organiseras des...

Secrétaire à temps plein

  • Praxislaw
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.550 à € 3.200 par mois
  • Dactylographie sur dictée par dictaphone
  • Gestion administrative des dossiers et suivi de la correspondance

Experienced Management Assistant

  • Bright Plus International Talents
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
Bright Plus International Talents recherche un Management Assistant pour une Fédération Européenne au coeur des Institutions Européenne.Le Management...

Office Manager (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vous êtes la force motrice derrière le renouvellement, l'optimisation, la standardisation et...
  • en tant que responsable d'une équipe de huit collaborateurs, vous les motivez et les guidez pour...

Private Banker Assistant - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
  • Soutenir l'équipe de banquiers privés dans la gestion de leurs portefeuilles clients ;
  • Préparer des rapports financiers et des analyses de marché ;

Management Assistant | M, F, X | Bruxelles

  • TUC RAIL
  • En face de la gare de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  •  Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
  • Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Trilingual office assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Your responsibilities in this role are as follows:- You will be the company's first point of contact;- You will be responsible for welcoming...

Operations Coordinator

  • EMSP - European Multiple Sclerosis Platform
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Provide seamless support to the CEO and the team
  • You are the point of contact for all internal and external stakeholders.

Employé Administratif service Locataire (M/F/X)

  • BinHôme
  • Uccle
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Eco Cheque
    • Formations
  • Accueillir et inscrire les candidats locataires.
  • Assurer l'encodage et la vérification des données administratives.

Assistant(e) de direction

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 4.500 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
  • Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
  • Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
  • Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
  • You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
  • You will manage the scanning and copying of official documents;

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
  • General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
  • Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Receptionist and PA

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
  • Managing incoming mail and telephone calls;

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Collaborate with all staff to ensure the smooth execution of projects and initiatives.
  • Communicate with programme participants, stakeholders, and partners as needed.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Management Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 6 jours sur Jobat.be
The client is a global consulting firm that partners with leaders in business and society to tackle their most important challenges. They are searching for a management assistant. 

Management Assistant

Description de la fonction

YOUR KEY RESPONSIBILITIES

Administration and secretarial:

• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with a certain 'joie de vivre'.

• Provide diary management, scheduling of internal/external meetings and administrative

• Point of contact for phone calls in case of absence of the person you assist; assist in developing and maintaining strong relationships with clients

• Coordinate meeting room reservations and logistic help

• Coordinate travel arrangements

• Prepare expense reports

• Back-up for other CTAs, Reception and Executive Assistants

• Deliver trainings to new hires on specific topics Production:

• Produce high quality PowerPoint documents to the organization and client format within deadlines for the case team (follow through regarding the drafting and proofreading of the document, correct formatting,…)

• Occasionally help with translations

• Liaise with consulting staff and client team members regarding amendments

• Coordinate the production workload, leverage team or external resources to meet required deadlines 

Profil

• A Bachelor or Master degree with working experience in secretarial duties

• Excellent written and spoken in English, French and or Dutch

• Proficient computer skills for software used at the company (demonstrated basic software knowledge in Outlook, PowerPoint, Word and Excel) and keen to learn to work with digital teaming tools like Zoom, Slack & Trello.

• Experience in agenda and travel management is an asset.

• You’re highly responsive with strong interpersonal and communication skills.

• Organisational skills to assist with all the behind-the-scenes magic while providing creative solutions, driving our high-level customer service, and positively impacting our client work.

• A strong intellectual curiosity. You’re a creative thinker, interested in the bigger picture

Offre

  • De € 2.500 à € 3.300 par mois

  • Attractive salary ranging from 2500€ to 3300€ gross

  • Extra-legal benefits

  • Dynamic working environment

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 58 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "1050 Ixelles".