Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   61 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Executive Assistant

  • via Arcadius
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe, Freelance, Durée déterminée, Indépendant
  • organise travel and accommodation
  • manage schedule, calendar and rescheduling requirements

Junior Administrative & Office Assistant

  • Arcadius
  • Porte de Namur
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Document Management: Typing, checking drafts, compiling and indexing documents.
  • Project Monitoring: Track progress, ensure key dates are met.

MANAGEMENT ASSISTANT (m/f/x)

  • Fédération des Entrepreneurs Généraux de la Construction
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Secrétariat : En plus des tâches classiques, tu seras la plume derrière les présentations et...
  • Organisation d’événements : En collaboration avec l’équipe communication, tu organiseras des...

Operations Coordinator

  • EMSP - European Multiple Sclerosis Platform
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
  • Provide seamless support to the CEO and the team
  • You are the point of contact for all internal and external stakeholders.

Dynamic Office Assistant

  • Arcadius
  • dans le complexe branché Tour&Taxis à Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Accueil chaleureux : Vous êtes le visage souriant qui accueille les visiteurs, les fournisseurs et...
  • Traitement du courrier : Vous gérez parfaitement la distribution du courrier interne et la...

Secrétaire à temps plein

  • Praxislaw
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.550 à € 3.200 par mois
  • Dactylographie sur dictée par dictaphone
  • Gestion administrative des dossiers et suivi de la correspondance

Management Assistant

  • Profile Group
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
  • Provide seamless support to 2 Intellectual Property Partners and their teams.
  • Take ownership of responsibilities, efficiently managing time to meet deadlines.

Management Assistant

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
  • Vous gérez les contacts téléphoniques et personnels avec les membres, les administrateurs et toutes...
  • Vous organisez et soutenez proactivement et de A à Z les réunions, les groupes de travail, les...

Collaborateur(-trice) secrétariat (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vous traitez le flux du courrier entrant et sortant
  • vous préparez et suivez des documents et des dossiers pour le Comité de direction

Management Assistant(e)

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
Les responsabilités principales de Polyvalent Assistant (h/f/x) sont les suivantes : - Vous êtes responsable de la gestion complète des documents,...

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Office Assistant (M/F/X) for a Financial Service in Brussels

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Provide administrative support to the financial team
  • Handle incoming and outgoing correspondence

Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

Executive assistant

  • Client of Manpower
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the daily administrative tasks of the Office of the Head of Mission and act as the person of...
  • Maintain a database of business and other contacts for the Chef of Mission;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

ANG/FR Part Time Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Management Assistant - Coordinator

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company  is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company  is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...

English Assistant to the Executive Director/Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Communication Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Administration, Events and Communications assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
  • Support the team to organise workshops and events,
  • Prepare meetings and events material,

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
  • Support facility projects;

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Communication Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Our client is a international communication agency since 1987. Our client help companies and associations to strategically engage and activate their target audiences, building the dedicated online and offline communities they need to strengthen their brands and boost their performance. 

Communication Assistant

Description de la fonction

For a well-known organization specialized in communication, we are looking for a Communication Assistant for a very rewarding project.

Indeed, many European citizens are invited to participate in different conferences and events in order to share their ideas on the functioning of the European Union.

 

The tasks

Thus, as a communication assistant : 


  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 

  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

  • Other travel-related tasks will include sending confirmation emails to attendees with information about the conference, how to get there, etc. 

  • You will work as part of a team. You will serve as a liaison between the conference participants and the travel agency that makes the train reservations and issues the airline tickets.

Profil

Required Skills


  • You have a bachelor or master degree in communication or public relations

  • You have no experience, or max. 2 years 

  • Languages: English and polish or English and German

  • You are detail-oriented and like to help others.

  • You are a team player, customer oriented and joyful 

  • Basic computer skills: Office Outlook and Excel

  • You live in the Brussels area

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par mois
The offer


  • A contract with a fix option after different projects ;

  • A salary based on your experience ;

  • Extra-legal advantages (meal vouchers, transports refund, etc.) ;

  • An international environment.





Not the job you were looking for? Maybe you know someone in your network who might be interested. Share it with them ??
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 61 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".