-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Financial Support: Prepare outgoing invoices, process incoming and outgoing invoices, and manage...
- Administrative Support: Handle general administration and office maintenance, including managing...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
- Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The company is looking for a full-time “Coordinator” to join its Programs team and contribute to the various tasks related to the daily coordination...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par an
- Event web site review and updating ;
- Prepare and coordinate communications ;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Key responsibilities
- Providing administrative support to consultants
-
Unique Mt Saint Guibert
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
Vos tâches pour cette fonction:- Accueil des visiteurs- Gestion administrative des dossiers de biens en location- Réaliser les visites des biens...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
- Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
We are looking for an administrative assistant for a client specialized in the medical sector.Job objective :The ideal candidate will provide...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
- You will organize the travel of people who register to attend a conference.
- Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Het beantwoorden van de telefoon van 9:00 tot 15:00 - met een lunchpauze van 30 tot 45 minuten;
- Openen en sorteren van papieren enveloppen;
-
Start People
-
Evere
- Durée déterminée
De € 13 à € 13,5 par heure
- Réception documents de type RH.
- Analyse et interprétation des documents
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
- Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
- Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Ouverture des dossiers de succession, blocage de compte, recensement des avoirs pour envoi aux...
- Examiner attentivement les documents légaux pour Identifier les bénéficiaires légaux et/ou désignés.
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée indéterminée
- You are the right hand of the project managers, you follow the internal procedures and update the...
- You will manage the scanning and copying of official documents;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Assist with strategic engagement on key policy files and with policymakers
- Organize meetings, virtual meetings/conference calls, and appointments
-
Actief Interim Nivelles
-
Neder-over-Heembeek (Bru.)
Vous êtes fiable et possédez une expérience intéressante dans l'accueil VIP?Pour une société belge réputée, nous recherchons une réceptionniste...
-
Unique BXL Urban
-
Anderlecht
- Durée déterminée
De € 2.400 à € 2.700 par mois
- Vérifier, organiser et analyser les documents et les données reçus par l'intermédiaire de la...
- Traiter les informations échangées, entretenir des contacts internes et externes, donner votre...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Have the highest standards of integrity and behavior when working
- Be the public face of the directors you support, and represent them
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
-
Unique BXL Urban
-
Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
- Être responsable de l’application correcte des directives de garantie du constructeur
- Etablir et suivre les dossiers de garantie auprès du constructeur
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.