-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Have the highest standards of integrity and behavior when working
- Be the public face of the directors you support, and represent them
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
- Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
- Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Assist the Marketing & Communications Manager and Association Volunteers with scheduling meetings,...
- Prepare and maintain marketing materials, including presentations, reports, and documentation.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
- Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
- Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
- The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
- Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
- Support the sector group manager in management and advocacy activities
- Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers
-
Unique Brussels
-
Molenbeek-Saint-Jean
- Durée indéterminée
- Piloter et coordonner avec anticipation les agendas.
- Organiser les déplacements
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Gestion de l'agenda du directeur
- Support administratif d'une équipe
-
Unique Brussels
-
Haeren (Bru.)
- Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
- Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
- Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...
-
Q jobs
-
Anderlecht
- Intérim
Vos tâches : Rédaction de courriers + rapports de réunions ; Planification et gestion des agendas ; Gestion administrative du fleet (planification...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
- Soutien et assistance à une équipe d'avocats
- Gestion de l'agenda, facturation et tâches associées
-
Koochooloo bv - Chef Koochooloo
-
Bruxelles
Tu es étudiant(e) dans le domaine du secrétariat/assistanat et tu es à la recherche d'un stage en Belgique ? Cool ! Koochooloo recherche toute...
-
NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
-
Bruxelles
Nous sommes à la recherche d'une(e) collègue francophone pour renforcer le secrétariat du service. En dehors des jours de télétravail, le lieu de...
-
Centres Arc-en-Ciel Asbl
-
Watermael-Boitsfort
En étroite concertation avec le coordinateur de l'asbl, l'assistant.e de direction assure :Un soutien administratif à la coordination dans le cadre...
-
Fiducial Office Solutions Belgique SA - Fiducial Tax & Legal Consulting srl
-
Ixelles
- Durée indéterminée
Vous gérez le bureau de Lessines dans le cade de la politique de gestion de l'entreprise. Vous assurez :* Les fonctions administratives et...
-
Commune de Koekelberg
-
Koekelberg
- Durée indéterminée
Vous maîtrisez les techniques de secrétariat, vous êtes à l'aise avec les outils bureautiques et de communication. Vous avez des capacités...
-
TEDI Distribution srl
-
Anderlecht
Vous êtes à l'aise avec les tâches générales d'assistance et de secrétariat et vous avez toujours une vue d'ensemble.Véritable talent d'organisation,...
-
LBSFM- Plate-Forme Bruxelloise pour la Santé mentale asbl - LBSM - Ligue Bruxelloise pour la Santé
-
Ixelles
Assurer l'accueil ; Réaliser les tâches administratives de l'ASBL ; Assurer la logistique de l'ASBL ; Effectuer l'encodage des factures et virements,...
-
LBSFM- Plate-Forme Bruxelloise pour la Santé mentale asbl - LBSM - Ligue Bruxelloise pour la Santé
-
Ixelles
Assurer l'accueil ;- Réaliser les tâches administratives de l'ASBL ;- Assurer la logistique de l'ASBL ;- Effectuer l'encodage des factures et...
-
Property One - Trefimmo Sprl
-
Uccle
Office ManagerVous participerez activement au développement d'une agence en pleine expansion, tout en travaillant dans un environnement stimulant qui...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.