Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   49 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire Général

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Organiser et animer des réunions, des comités, des groupes de travail (logistique, ordre du jour,...
  • Coordonner et faire le suivi des dossiers concernant des problèmes spécifiques du secteur ;

Management Assistant

  • FSMA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Relecture et finalisation de lettres, rapports et notes.
  • Gestion du courrier postal et électronique (enregistrement, dispatching, suivi et classement) et...

Management Assistant | M, F, X | Bruxelles

  • TUC RAIL
  • En face de la gare de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  •  Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
  • Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Supporting the Team: You will directly support at least three professionals, managing their...
  • Meeting and Agenda Management: You will manage meeting calendars, anticipate potential conflicts,...

Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Secretaire comptable (FR/EN) - temps partiel

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Gérer les tâches administratives générales :
    • Prise de rdv, réservation des restaurants,...
    • Préparation logistique des réunions avec les membres au bureau de Bruxelles :

TEAM ASSISTANT (4/5 OR Fulltime)

  • EUROPEAN COPPER INSTITUTE
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congé d'ancienneté
  • Provide seamless support by taking ownership of your responsibilities and efficiently managing your...
  • You are the point of contact for all visitors and are fully responsible for the management of the...

Office Assistant pour un Service Financier prestigieux (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.500 par an
  • Assurer la gestion quotidienne du bureau et le soutien administratif ;
  • Organiser et coordonner les réunions et les événements internes ;

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Meeting Coordinator and Front Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities•    First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;•    Coordinate...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Receiving, sorting and distributing incoming mail.
  • Receiving and processing electronic mail.

Employé administratif - Secrétariat général (H/F/X)

  • Q jobs
  • Anderlecht
  • Intérim
Vos tâches : Rédaction de courriers + rapports de réunions ; Planification et gestion des agendas ; Gestion administrative du fleet (planification...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Secretary/Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
  • Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
  • Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...

Office management

  • Vivaldis
  • Uccle
  • Intérim
* Vous apporterez un soutien administratif aux divers services, notamment en comptabilité, juridique et financier. * Vous serez responsable des...

Executive Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
  • Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.800 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Gestion de l'agenda du directeur 
  • Support administratif d'une équipe

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
  • Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings 
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Management Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
The client is a global consulting firm that partners with leaders in business and society to tackle their most important challenges. They are searching for a management assistant. 

Management Assistant

Description de la fonction

YOUR KEY RESPONSIBILITIES

Administration and secretarial:

• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with a certain 'joie de vivre'.

• Provide diary management, scheduling of internal/external meetings and administrative

• Point of contact for phone calls in case of absence of the person you assist; assist in developing and maintaining strong relationships with clients

• Coordinate meeting room reservations and logistic help

• Coordinate travel arrangements

• Prepare expense reports

• Back-up for other CTAs, Reception and Executive Assistants

• Deliver trainings to new hires on specific topics Production:

• Produce high quality PowerPoint documents to the organization and client format within deadlines for the case team (follow through regarding the drafting and proofreading of the document, correct formatting,…)

• Occasionally help with translations

• Liaise with consulting staff and client team members regarding amendments

• Coordinate the production workload, leverage team or external resources to meet required deadlines 

Profil

• A Bachelor or Master degree with working experience in secretarial duties

• Excellent written and spoken in English, French and or Dutch

• Proficient computer skills for software used at the company (demonstrated basic software knowledge in Outlook, PowerPoint, Word and Excel) and keen to learn to work with digital teaming tools like Zoom, Slack & Trello.

• Experience in agenda and travel management is an asset.

• You’re highly responsive with strong interpersonal and communication skills.

• Organisational skills to assist with all the behind-the-scenes magic while providing creative solutions, driving our high-level customer service, and positively impacting our client work.

• A strong intellectual curiosity. You’re a creative thinker, interested in the bigger picture

Offre

  • De € 2.500 à € 3.300 par mois

  • Attractive salary ranging from 2500€ to 3300€ gross

  • Extra-legal benefits

  • Dynamic working environment

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 49 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5000 Namur" et "1040 Etterbeek".