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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
- Keep calendars up to date
- Coordinate and support members through email or on the telephone
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
- Managing and organising the agenda of the directors
- Responsible for contacts with suppliers
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Jette
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Manage the overall administrative processing of files.
- Ensure close project monitoring and maintain effective internal communication.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
- Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Start People
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Haeren (Bru.)
- Intérim option contrat fixe
- You write quotations for long-term leasing of vehicles.
- You manage your files from A to Z and take care of the necessary adjustments and additions.
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Start People
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Bruxelles
- Durée déterminée
- Effectuer la mise en page de : comptes-rendus de réunions, documents relatifs aux projets,...
- Archiver les documents avec l'outil interne approprié.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities• First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;• Coordinate...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Welcoming visitors.
- Proactively process mails and requests and organizing agenda.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Serve as the first point of contact for the company.
- Provide administrative support across the organization.
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Client of Manpower
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Be the go-to person for administrative and organizational support.
- Manage team agendas, assist Sales and Brand Managers, and support onboarding/offboarding processes.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
- Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
- Assist with projects
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
We are looking for an Administrative.Your task as an Administrative assistant :• Keep calendars up to date• Coordinate and support members...
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Start People
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Bruxelles
- Durée déterminée
- D'assurer un soutien administratif et logistique général.
- Rédiger des procès-verbaux de réunions, préparer des documents d'appui pour les comités et la...
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Q jobs
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Anderlecht
- Intérim
Voici une liste de tâches non exhaustive que vous serez amené à réaliser : Gestion des mails et appels téléphoniques ;Rédaction de courriers / PV...
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ERA Bossuyt bvba
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Brabant wallon
Rejoignez notre équipe en tant qu'assistante administrative passionnée !Êtes-vous un professionnel motivé et très structuré, doté d'un talent pour...
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Actalex - Notaires Associés Srl
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Mouscron
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Vous gérez en équipe ou de manière autonome le standard téléphonique et l'accueil de la clientèle.Vous vous assurez du transfert des messages, du...
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CHU Brugmann - UVC Brugmann - CHU Bruxelles
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Laeken (Bru.)
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Activités et tâches liées à la fonction Assurer un accueil de qualité dans un ou plusieurs accueils Prise en charge des rendez-vous téléphoniques...
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DVC sa/nv - Electronic Design and Manufacturing
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En tant que responsable, vous assurez que la réalisation des projets en cours est bien gérée .De cette façon, vous faites d'abord une estimation des...
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CIAUD vzw - Centre d'Information de l'Architecture, de l'Urbanisme et du Design asbl - Informatiecentrum voor Architectuur, Stedebouw en Design vzw - A+ Architecture
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L'office manager veille à la bonne gestion au quotidien de l'asbl. Sous l'autorité de la direction et en collaboration avec l'équipe, vous veillez...
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Bral vzw - Brusselse Raad voor het Leefmilieu - BRAL - Mouvement urbain pour Bruxelles
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Pour notre fonctionnement interne, nous recherchons un ou une responsable du secrétariat à mi-temps (50 %) pour une durée indéterminée., Réception &...
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Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
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Bruxelles
En étroite collaboration avec les autres mandataires et responsables d'activités, le·la secrétaire participe à la gestion journalière de la Maison...
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