Offres d'emploi Administration - 2030 Anvers :   74 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Office Coordinator NL/FR

Executive Assistant FR/EN/IT ou ES

À partir de € 2.100 par mois

Office Manager - Allemand et Français - Bruxelles.

PROJECT DELIVERY OFFICER FR/ANG

De € 2.800 à € 2.900 par mois

PROJECT DELIVERY OFFICER

De € 2.800 à € 2.900 par mois

Adjoint Business Director

Executive Assistant

The Travel Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par mois

Administrative Assistant EN/FR/NL

De € 2.700 à € 3.000 par mois

Administration and Facility Officer

De € 2.700 à € 3.400 par mois

Executive Assistant

Executive Assistant

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Administrative Assistant EN/FR/NL

De € 2.700 à € 3.500 par mois

Administrative Assistant ENG

De € 2.700 à € 3.000 par an
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Anvers (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

De € 2.600 à € 2.900 par an

Management Assistant

Assistant de direction trilingue

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Operations Officer - BNP

Management Assistant

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

Communication Assistant

De € 2.500 à € 2.600 par mois

Programs Administrator h/f English

De € 2.600 à € 2.900 par an

Gestionnaire de dossiers Fr/Ndls (h/f/x)

De € 2.800 à € 3.100 par an

Administrative Assistant EN/FR/NL

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Management Assistant h/f/x

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Secrétaire

Jusqu'à € 3.950 par mois

Management Assistant

Contract Manager Assistant

Junior office Administrative Assistant EN

De € 2.800 à € 3.300 par mois
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Personal assistant

Temps partiel ou temps plein
En ligne depuis 7 jours sur Jobat.be

Personal assistant

Description de la fonction

  • Independently manage and coordinate the calendar, scheduling appointments and meetings while prioritizing key commitments.
  • Oversee and organize the email inbox, filtering inquiries, ensuring timely follow-ups, and handling correspondence when appropriate.
  • Draft, prepare, and send professional correspondence on behalf of the director and deputy director.
  • Take ownership of delegated projects and tasks, ensuring efficient execution and follow-up.
  • Organize and coordinate travel arrangements for the director and the deputy director
  • Provide high-level administrative and secretarial support
  • Assist in planning, coordinating, and executing events, both internal and external.

Work as part of the administrative team, offering support as needed, including serving as a back-up for the reception desk.

Profil

  • You are a dynamic and highly organized professional with excellent communication skills.
  • You have a Bachelor’s or Master’s degree in Biomedical Sciences or an administrative background with a strong interest in biomedical or neurological research.
  • You thrive in a fast-paced environment, managing multiple tasks simultaneously with an administrative focus.
  • You have at least a couple of years of experience in a similar position
  • You are proactive, confident in making decisions, and comfortable handling responsibilities independently.
  • You have a positive, energetic personality and a flexible mindset.
  • You remain calm and efficient under pressure, meeting deadlines and handling stressful situations with ease.
  • You are proficient in Microsoft Office and other relevant administrative tools.
  • You are fluent in English and Dutch (both written and spoken) to effectively communicate in an international research environment.
  • You are well-organized, structured, and highly discreet when handling sensitive information.
  • You are a team player who is eager to learn and grow in the role.
  • A scientific background is considered a big plus

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Abonnement internet
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile

  • A full-time (100%) or part-time (80%) position with an open-ended contract.
  • A competitive salary and benefits package tailored to your experience.
  • A central role in a dynamic and fast-growing research center, where you will work closely with top scientists.
  • A stimulating, international environment that fosters collaboration.
  • Opportunities for professional development, including training and workshops.
  • Full reimbursement for public transport commuting.
  • Bike allowance if you commute by bicycle.
  • Eco-cheques as part of our benefits package.
  • A generous annual leave policy, including additional collective leave during the university’s closure between Christmas and New Year.
  • A supportive and engaging workplace at Campus Drie Eiken, with networking opportunities and social activities.

Want to apply?

If you are motivated to support important research that advances our understanding of neurodegenerative diseases, and if you take pride in using your organizational skills to empower a mission-driven team, then this is the opportunity you have been looking for.

You can apply for this job through the online job application platform.  Click on the 'Apply' button and complete the online application form. Be sure to include the following attachments:  

  • a detailed CV
  • a letter of motivation explaining why you are interested in our work and aspire the position of personal assistant

For more information please contact Afficher l'adresse e-mail

For more information about our research center Afficher le site web

Information pratique

see vacancy text
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 74 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration", Assistant de gestion / secrétariat, Employé administratif et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1040 Etterbeek".