Offres d'emploi eerstelijns support - Bruxelles :   253 jobs

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Collaborateur Administratif

  • Vivaldis
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
* Vous traitez le courrier au jour le jour afin de garantir un échange de courrier rapide; * Vous recevez, identifiez et tirez les demandes...

Project consultant Bruxelles - voiture de société + carte carburant illimitée

  • Unique BXL Urban
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Support administratif
  • Ressources humaines

K&I ADMINISTRATIVE OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS     Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
  • Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings 

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

Webmaster FR-NL

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Créer et mettre à jour le contenu du site de notre client (textes, images, vidéos, événements)
  • Analyser les performances et optimiser le SEO/SEA

PROJECT DELIVERY OFFICER FR/ANG

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Payroll officer

  • Client of Manpower
  • Haeren (Bru.)
  • Intérim option contrat fixe
Le poste de Spécialiste de la Paie (International) nécessite de gérer l'ensemble du processus de paie pour plusieurs pays, y compris la collecte des...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Administration officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
  • To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 2.800 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams  to deliver high-quality services and value...

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

Events Registrations Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Assist the Events Team in tasks such as guest list management, VIPs welcoming, coordination of...
  • Support with the organisation of the onsite registration area and logistics

COMMERCIAL ASSISTANT

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
OBJECTIVES: Assist the Commercial department and assure all is properly coordinated between the different departments and reflected in the...

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

ANG/FR Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Administrative Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
  • Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
  • Provide organisational & logistic support to managers from the unit  

Coordinator/Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.900 par mois
  • Plan and coordinate events and meetings
  • Prepare and compile documents for Board and Assembly meetings (session files)

Administrative assistant HRBP & industrial relations

  • Start People
  • Evere
  • Intérim option contrat fixe
  • Provide strategic organisation & development support to Toyota Motor Europe management and PanE...
  • Drive the HR agenda in the business and bring business needs on the HR agenda (understand business...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Events Registrations Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Assist the Events Team in tasks such as guest list management, VIPs welcoming, coordination of...
  • Support with the organisation of the onsite registration area and logistics

Meeting Coordinator and Front Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities•    First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;•    Coordinate...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
  • General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
  • Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
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