Offres d'emploi billing - Bruxelles :   107 jobs

Jobs par e-mail :

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Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...

Office Manager for an European Federation

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
  • Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Underwriting and claim administrator

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
  • Managing incoming mail and telephone calls;

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Administrative Assistant ENG

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Finance & Accounting Specialist

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Input all entries into the general ledger, including insurance technical accounting, staff costs,...
  • Preparation of periodic VAT-declarations.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Assistant commercial (FR/ENG)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
ADMINISTRATIF:- Suivi de dossiers - Suivi administratif :  rédaction et suivi des contrats- Suivi logistique : organisation des transports,...

Executive Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Customer Care unit is currently recruiting for the position of an Event Customer Care Coordinator, part of the PCO (Professional Congress...

Assistant Event (h/f)

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
  • In charge of events registration, including confirmation messages, invoices, follow-up on payments...
  • Permanent contacts with the event delegates – “customer experience”
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Event Customer Care Coordinator

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
€ 2.300 par mois
  • Coordinate registrations for several events and congresses
  • Coordinate all travel bookings upon client’s request (hotel/airport transfer)

Event Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
For an internationally renowned client in digital marketing and communications, we are looking for an event assistant for several projects. The Event...

Assistant de bureau d'avocat

  • Unique Brussels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée déterminée
De € 1.100 à € 1.300 par an
  • Gestion des événements et de la facturation
  • Administration des réseaux sociaux et utilisation avancée de la suite MS Office

Secrétaire/ Employé(e) administratif FR/EN

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Soutien et assistance à une équipe d'avocats
  • Gestion de l'agenda, facturation et tâches associées

The Travel Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par mois
The Travel Assistant works closely with the EU Project Director as well as with the Travel Coordinator and other talents of the PCO team. The Travel...

Gestionnaire Comptable

  • Etude de Huissiers Leroy & Partners SCRL - Leroy & Associés
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
En tant que Gestionnaire comptable quelle sera votre journée type ?- Imputation journalière des paiements clients, confrères, débiteurs et tiers dans...

Le cercle de Wallonie collaborateur/trice comptable/administratif

  • OECCBB - S.R. - Ordre des Experts Comptables et Comptables Brevétés de Belgique - Société Royale
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
Taches liées à la comptabilité :Encodage des facturesEnvoi des factures et des rappelsFaire paiementsPréparer les clôturesFaire la TVATravail...

L’Orée engage

  • Royal Orée THB
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Durée indéterminée
Assure la gestion quotidienne de l'association. Participe à la tenue de la comptabilité en coordination avec le trésorier de l'association et le...

2 juin 2024

  • Royal Orée THB
  • Woluwe-Saint-Pierre
Tâches et contenu de la fonctionAssure la gestion quotidienne du bar et du restaurant. Prépare les horaires hebdomadaires du personnel comprenant une...

Approval Service Advisor

  • D'Ieteren Group NV/SA - D’Ieteren Automotive
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
En tant que Approval Service Advisor, vous gérez, réalisez des analyses techniques, organisez, soutiens et supervisez la bonne application des...

Project Manager électricité industrielle

  • SPIE Belgium sa/nv - SPIE Oil & Gas Services - SPIE Group
  • Mouscron
  • Durée indéterminée
Une tasse de café (ou de thé) bien remplie à côté de vous, vous êtes prêt à entamer une nouvelle journée de travail.Vous vous attaquez à différents...

Full Stack Developer »

  • MSF Supply - Médecins sans Frontières Supply
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Durée indéterminée
Pour assurer son bon fonctionnement, MSF Supply utilise des logiciels de gestion des achats et des ventes, de facturation, d'expédition, de gestion...

Le Domaine de Villers Sainte-Gertrude un.e Chargé d’accueil

  • Kaleo Asbl - Kaleo vzw
  • Bruxelles
L'accueil et l'aide à l'organisation de séjours individuels ou de groupes afin de favoriser le développement personnel et citoyen par le dépaysement...

Un.e Chef De Projet Evenementiel

  • Pink Communication SRL
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
Active notamment dans le secteur événementiel à Bruxelles et en Wallonie, Pink organise des événements très variés, tout en étant spécialisé dans...

Offre d’emploi Aide comptable

  • Écolo J Asbl
  • Bruxelles
En collaboration avec le coordinateur, il/elle sera chargé-e de :Assurer un support comptable : facturation, suivi, classement, encodage, bilan ;...
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