Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire bilingue

  • Accent
  • Anzegem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Nous recherchons un(e) Secrétaire Bilingue pour rejoindre notre équipe. Le(la) candidat(e) retenu(e) sera responsable de plusieurs tâches...

Réceptionnist bilingue Français / Néerlandais

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Accueillir les clients et les orienter dans l'entreprise ;
  • Gérer les appels entrants et sortants en français et en néerlandais ;

Assistante Admnistrative Brabant Wallon

  • ERA Bossuyt bvba
  • Brabant wallon
Rejoignez notre équipe en tant qu'assistante administrative passionnée !Êtes-vous un professionnel motivé et très structuré, doté d'un talent pour...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Medewerker admin & sales support

  • ULPE
  • Courtrai
Durée indéterminée, Temps plein

Medewerker admin & sales support

Description de la fonction

Wie zijn we? (*)Ulpe, we get things done. Zo simpel is het. Het maakt niet uit welke administratieve hulp onze klanten nodig hebben: wij zorgen ervoor dat het gebeurt zodat zij zich (kunnen) focussen op hun core business. Wil jij ook deel uitmaken van een groeiende organisatie waarbij de klant voor ons op nummer 1 staat? Wij verwelkomen je graag als medewerker admin & sales. Takenpakket Elk Ulpe teamlid wordt steeds ingeschakeld voor interne taken en externe opdrachten (bij|voor klanten). Heel concreet bestaat jouw takenpakket uit: 1. Interne administratieve taken zoals correspondentie, dossieropvolging & agendabeheer, alsook marketing- en salesgerichte taken, van prospectie tot verkoopadministratie. 2. Admin & sales support voor klanten in de dienstensector. Bij beide bedrijven ondersteun je de sales- & accountmanager bij allerhande werk zoals cold calling, administratieve toepassingen in Word & Excel, offertebeheer, online opvolging, klantencontact, … Kortom je krijgt met de vele verschillende fases van het salesgebeuren te maken. 3. Projectwerk in het kader van onze diensten GDPR|DPO en subsidieadministratie. (*)Ulpe, we get things done. We zijn flexibel, zetten ons in voor onze klanten en zorgen dat we er staan. Hoe vast je takenpakket ligt, dat hangt af van jouw sterktes en de noden|wensen van klanten, agenda’s, to do’s. Wees gerust, je moet niet alles kunnen vanaf je eerste werkdag. Als Ulpe teamlid krijg je de kans om te groeien in je functie, je eigen kunnen te ontdekken en aan te geven waar (interne of externe) opleiding, hulp en ondersteuning nodig is. Zijn er zaken die je absoluut niet ziet zitten? Geen zorgen! Communicatie is hét belangrijkste. Laat dit zeker weten, zodat we kunnen afstemmen.

Profil

Gewenste competenties: Je bent administratief sterk.
  • Je werkt zaken tot in de puntjes af.
  • Je kan overzicht bewaren.
Je bent computervaardig.
  • Vlot werken met het hele Office-pakket, maar zeker met Word, Excel & liefst ook Access.
  • Je kan vlot typen.
  • Als een computer vastloopt of koppig doet, dan sla je niet in paniek.
  • Kennis van boekhoudkundige programma’s en andere toepassingen is een troef!
Je bent communicatievaardig. Verbaal:
  • Het is voor jou absoluut geen drempel om (beleefd|commercieel) te telefoneren.
  • Je weet hoe je klanten moet benaderen, maar je kan je communicatiestijl ook aanpassen aan die van onze klanten.
  • Je bent discreet.
  • Je durft te zeggen wat je voelt en wat je lukt/niet lukt.
  • Je kan je mondeling goed uitdrukken.
  • Een basiskennis aan Frans en|of Engels is een troef, maar zeker geen must.
Non-verbaal:
  • Je kan grammaticaal correcte Nederlandse teksten en mails opstellen.
  • Je kan correcte en duidelijke prospectielijsten opstellen.
  • Je kan complexe zaken, helder formuleren.
Je bent ondernemend.
  • Je merkt wanneer je tijd/ tijd over hebt en start het overleg om oplossingen te vinden.
  • Als iets beter kan, kom je met voorstellen tot verbeteringen.
  • Je merkt op waar er nog bijkomende hulp nodig is.
  • Je gaat, in samenspraak, flexibel met taken om.

Offre

Wat hebben we jou te bieden?
  • Een uitdagende en afwisselende sales ondersteunende & administratieve job
  • Een fulltime contract (of minder) met een te bespreken uurrooster
  • Een marktconform loon op bachelorniveau
  • Opleidingen om van jou de beste Ulpe te maken die mogelijk is
  • De mogelijkheid om mee te groeien met het bedrijf
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "5000 Namur".